Followers

Saturday, July 19, 2008

Hari Ramah Mesra

'Sihat Ceria Bahagia'
Itu lah tema hari ramah mesra Puspanita tahun ini.
Macam yg ako alert kowang pagi tadi, seawal kul 7 pagi ako dah terpacak kat opis. Berkumpul ramai2 kat sana, then kitrg naik van menuju ke Pusat Latihan BSN, Bangi.

Event start lambat. Biasa la kan klu dok menunggu VIP datang, mana de nyer yg cepat & tepat. hehehe... Ok, kita mula dengan senamrobik. Yeehaaaa... gambar bersenam harus lah minta kat Janet nanti. Konpom mcm2 ghope & ghaye. muahhahaaa... i malu u.. auwww.... *wink*

Pastu acara sukaneka. Tak pueh ati tul.. Nak buek camno, main punya main satu hadiah pun B*M tarak menang. wakakaka.. Dah pengadil pun x adil camne kita nak menang kan. iskk.. xpe xpe xde rezeki.

Pastu poco2 kontest. Congrats kat derang yg perform. At last B*M dapat gak tempat ke-3. Juara dimenangi oleh LHDN (klu x silap ako la yek).


Kowang nampak AC Mizal ngan bini dier nih?
Well, derang jadi pengadil tuk kontest poco2 tuh. Gilerrr havoc riuh satu dewan. Wakkaka kasi malu diri sendiri aje tau!! Tapi poco2 mmg kelakar & kecoh. Apa tak nya, lagu2 tarian perghhh bergegar jiwa raga. muahhaha... Sape yg tgk paham la beb situasi kat sana.

Ok ok berbalik pada dak AC nih. Giler kowang, ako tertarek sungguh kat kete dier. Sporty tu beb.. Yg paling menarek pandangan mata ako ni, plet kete dier tuh. Plet Johor tuh.. wkakka... JKT 44.
muahhahaha Ni klu terjumpa tgh jalan mau ako serang kete nih.. wkakakaa...

Lucky ker ako??? hehehhe btw, dapat le jugak lucky draw. Dapat towel kaler 'pink'. Erkkk.. Ni sesuai tuk owang2 yg minat pink nih.. *sambel jeling kat owang tu*

And last sekali, dapat door gift kipas nih. Comei ok... heehe... Memang berbaloi pihak penganjur bagi kipas nih. Coz ada guna nya ms kat sana tadi.

Nota Jemari: penat tapi puas!

No comments: