,

Deerland & Kuala Gandah

Arini xtvt meriadah ako adalah ke 'deerland & kuala gandah' kat negeri pahang. Ekceli ni xtvt 'volunteers' tempat opis ako. Beriadah sambel beramal. Tempat ni x yah bayar cuma kita bagi donation je ngan amaun yg x banyak pun. Tapi jangan tanya ako bape ek coz bkn ako yg handle. Ako hanya sbg peserta xtvt sahaja.

Tak yah citer panjang2 la yek... Kowang layan gmbar.. Kadang2 melalui gambar kita dah leh tahu jalan citer. So, enjoy...




Selesai. Aktiviti tengok gajah mandi... mauhahaa... Yang best gi sana, kowang bleh pegang, dekat, bagi makan dan bermesra2 ngan sumer binatang2 itu secara live & esklusif. Beshh woo.. Klu ada peluang, pegi la!

Nota Jemari: sesuai la bawa budak2....
Share:

2 comments:

  1. kat pahang? kat mana? cam best jerrr... tak kena bayar ek???

    ReplyDelete
  2. bayar tuk derma rasa nya.. x pasti laa hehehe... sbb kitrg bayar RM40 tu tuk derma n lunch plus hi tea.. ;)

    pahang kat lanchang...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.