Deerland & Kuala Gandah

Arini xtvt meriadah ako adalah ke 'deerland & kuala gandah' kat negeri pahang. Ekceli ni xtvt 'volunteers' tempat opis ako. Beriadah sambel beramal. Tempat ni x yah bayar cuma kita bagi donation je ngan amaun yg x banyak pun. Tapi jangan tanya ako bape ek coz bkn ako yg handle. Ako hanya sbg peserta xtvt sahaja.

Tak yah citer panjang2 la yek... Kowang layan gmbar.. Kadang2 melalui gambar kita dah leh tahu jalan citer. So, enjoy...




Selesai. Aktiviti tengok gajah mandi... mauhahaa... Yang best gi sana, kowang bleh pegang, dekat, bagi makan dan bermesra2 ngan sumer binatang2 itu secara live & esklusif. Beshh woo.. Klu ada peluang, pegi la!

Nota Jemari: sesuai la bawa budak2....

2 comments:

  1. kat pahang? kat mana? cam best jerrr... tak kena bayar ek???

    ReplyDelete
  2. bayar tuk derma rasa nya.. x pasti laa hehehe... sbb kitrg bayar RM40 tu tuk derma n lunch plus hi tea.. ;)

    pahang kat lanchang...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com