Sunday, August 17, 2008

Si putih cedera


Si putih telah TERcedera akibat keRAKUSan tuannya.
Huwaaaaa...
walaupun dari pandangan mata kasar hanya lah cedera yg 'ringan'
tapi klu ikutkan rasa hati & pandangan mata halus,
ako pasti si putih mmg cedera parah.
Tanya lah pada penumpang yg lain.
Pelanggaran itu mengerikan..
Cuak...
Gabra..

Hanya mampu tersenyum kelat...

Nota Jemari: klu tercabot, maunyer ako meraOng kat situ jugak!!

8 comments:

  1. agak2 bila sis dapat naik si ptih akk lagi ek.sis rindu akk la

    ReplyDelete
  2. bebila sis turun KL, musti dapat naik k ;)

    miss u too dear

    ReplyDelete
  3. uihkz... si putih... sebab gambar close up sangat.. aku tatau plak apa barang ini putih.. ape die yer?? he he he... tak ikut perkembangan langsung aku nin...ha ha ha

    ReplyDelete
  4. si putih tu kete kiter... hehee.. xpe xpe.. sok ada la gambar penuh dier kat sini heheh ;)

    ReplyDelete
  5. salam,

    aku dah copy gegambar tu...
    TQ
    muaahhhh!!!

    ReplyDelete
  6. aku rasa ni disebabkan salah pemandu ker salah penumpang belakang.. wa ka ka

    ReplyDelete
  7. opkos arr salah penumpang belakang muahaahha.... :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.