, ,

Buka kat 'LUAR'

Semalam, ako adek beradek ke umah pak teh tuk berbuka. Alhamdulilah, rezeki anak tekak memasing. Di samping nak jenguk uwan ako sekali. Puas dah ako adjust nak bergambar ngan uwan, alih2 kowang tgk, dia sok sibuk nak tengok si ABIN. Iskkk... Dah la payah nak ada kenangan bergambar ngan uwan nih.

Dah nama pun rezeki kan... Macam-macam ada tapi menu utama semalam ialah nasi ayam. Perghhh.. ako dah la diet nasi tapi malam tadi mmg x tahan godaan sungguh. Klu ikutkan ati mau ako menambah2 makan tapi iskk kena kontrol, kang berat naek, sape wugi?? AKO jugak!!

Ha.. ni la salah sowang pebret cousin ako... Teacher Atih. Baru je grad.. Haaa sama ngan murshi la tuh. heheh... Wowo... dia dah not available. Bukan leh caya bdk kecik nih. Tahu2 je kang dia langkah bendul dari ako.. huwaaaaa tak mohhhh!!

"Hoit Atih, ko jangan nak lawan tokei eh.. Kasi ako n kak jayah lepas dulu tau!" bluwekk...

Nota Jemari: raya dah dekat..

Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.