Buka kat 'LUAR'

Semalam, ako adek beradek ke umah pak teh tuk berbuka. Alhamdulilah, rezeki anak tekak memasing. Di samping nak jenguk uwan ako sekali. Puas dah ako adjust nak bergambar ngan uwan, alih2 kowang tgk, dia sok sibuk nak tengok si ABIN. Iskkk... Dah la payah nak ada kenangan bergambar ngan uwan nih.

Dah nama pun rezeki kan... Macam-macam ada tapi menu utama semalam ialah nasi ayam. Perghhh.. ako dah la diet nasi tapi malam tadi mmg x tahan godaan sungguh. Klu ikutkan ati mau ako menambah2 makan tapi iskk kena kontrol, kang berat naek, sape wugi?? AKO jugak!!

Ha.. ni la salah sowang pebret cousin ako... Teacher Atih. Baru je grad.. Haaa sama ngan murshi la tuh. heheh... Wowo... dia dah not available. Bukan leh caya bdk kecik nih. Tahu2 je kang dia langkah bendul dari ako.. huwaaaaa tak mohhhh!!

"Hoit Atih, ko jangan nak lawan tokei eh.. Kasi ako n kak jayah lepas dulu tau!" bluwekk...

Nota Jemari: raya dah dekat..

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com