Followers

Sunday, October 26, 2008

3 Dara Sunti BERAYA

Tak planning pun..
Takde apa nak buat...
Maka, segera berkontek ngan KIKI n UMIE..
TERJAHan dibuat terus ke umah CHIK..
Uisshhh anak dara yg sowang tu tgh menidokan diri..
Aiyakk... opss jap jap ako terjah bukan sebarang terjah, OK!
Harus b4 tu ako dah inform chik dulu.

Macam biasa, tetap dapat merasa kek ceklat buatan Chik.. NYummyyy!!
Pssttt nanti buat lagi tau! *wink*
Sape yang x pernah rasa tu, cuba2 la merasa k kek ceklat buatan chik..

Kemudian, terpikirkan baju yg ditempah belum diambil lagi.
Segera mengkontek dak aida.
Alhamdulilah seb baek dia ada kat umah.
Menuju la kami bertiga ke Ampang pula.

Alang2 amek baju, beraya sekali la kami.
Thanks aida, langkah kanan, ada bihun goreng disediakan.
Kembong pewot minom ayor n makan2... adusss..

Tetiba teringat kat si faizzah.
Segera calling2 empunya diri.
Alhamdulilah dia tgh berpantang kat umah bonda tercinta.
Segera kami ke sana pula.
Rumah Aida & Faizzah hanya memisahkan lorong sahaja.

Walaupun masih kurang sihat tapi thanks sbb sudi layan kitrg datang ke umah..
Sowi x bawa pape pun tuk baby. Insyallah maybe lenkali leh datang jenguk baby pulak kan.. Pape pun hope Qaseh and Kanda terus tabah..
"pstt sedap la nama baby, Qaseh Wilya Putri, kan?"


Nota Jemari: Thanks sumer :-)

No comments: