,

Lagi-lagi R.A.Y.A

Mana nak tido lagi.. akhirnya bermalam la kami di A-Famosa Resort..

Raya di hari ke-2.
Check out terus selepas bekfes..
Sempat berposing di luar Cowboy town..
Mungkin kah akan kembali lagi ke situ?

Ako yang tgh keBUHSANan..
Layan saje la aksi-aksi syiok sendiri dari AKO..
Banyak lagi nak tempek tapi kang kowang nyampah laks tengok lelama muka ako yang berseri2 itu.. muhaahahaa.... Kain itu pemberian angah.. Sudah siap menjadi sepsang baju kurung.. Ako suker! Ringan dan ringkas aje corak kain itu. Klu nak tahu, itu lah kain sari. Kan angah kan... hehee..

Fatin Syuhada.. yeah, dulu kecik2 mak & abah yg jaga. Sekarang ni dah besar panjang. Dah jadi anak dara pun. Amboiii... dah pandai bergaya ye! Takpe takpe, tgu dah besar sket, boleh jadi model.. opppsss mampos lak kang mak bapak dier marah kat ako. Sesuka ati nak soh anak dier jadi model.. Tapi apa salah nya. Klu dah ada bakat.

Takpe Fatin, pape kak na tetap sokong!
Muahhaaaa...

Nota Jemari: takde mood nak citer lagi...
Share:

2 comments:

  1. Assalamu'alaikum Retna...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Wah beraya kat hotel ke? Bestnye. Hikhik.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam ezza,

    Mana best raya kat hotel arrr :(

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.