Followers

Thursday, October 2, 2008

Lagi-lagi R.A.Y.A

Mana nak tido lagi.. akhirnya bermalam la kami di A-Famosa Resort..

Raya di hari ke-2.
Check out terus selepas bekfes..
Sempat berposing di luar Cowboy town..
Mungkin kah akan kembali lagi ke situ?

Ako yang tgh keBUHSANan..
Layan saje la aksi-aksi syiok sendiri dari AKO..
Banyak lagi nak tempek tapi kang kowang nyampah laks tengok lelama muka ako yang berseri2 itu.. muhaahahaa.... Kain itu pemberian angah.. Sudah siap menjadi sepsang baju kurung.. Ako suker! Ringan dan ringkas aje corak kain itu. Klu nak tahu, itu lah kain sari. Kan angah kan... hehee..

Fatin Syuhada.. yeah, dulu kecik2 mak & abah yg jaga. Sekarang ni dah besar panjang. Dah jadi anak dara pun. Amboiii... dah pandai bergaya ye! Takpe takpe, tgu dah besar sket, boleh jadi model.. opppsss mampos lak kang mak bapak dier marah kat ako. Sesuka ati nak soh anak dier jadi model.. Tapi apa salah nya. Klu dah ada bakat.

Takpe Fatin, pape kak na tetap sokong!
Muahhaaaa...

Nota Jemari: takde mood nak citer lagi...

2 comments:

Puteri Ezza said...

Assalamu'alaikum Retna...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Wah beraya kat hotel ke? Bestnye. Hikhik.

AKO said...

Waalaikumsalam ezza,

Mana best raya kat hotel arrr :(