MAAF

Minta maaf pada sumer.. Saya kebizian yang TERamat2 sangat sekarang ini. Keje yang bertimbun2 tak putus2 dari pagi membawa ke patang, membuatkan saya tiada masa tuk bersinggah2 ke blog anda sumer. Ditanbah plak MOOD yang tak menentu sejak akhir2 ini menguatkan lagi keMALASan saya untuk berpoya2 di sini.

Harap sumer sedia maklum. Insyallah, bila semua dah pulih seperti sedia kala, saya akan mula aktif seperti biasa. Terima kasih kerna memahami situasi saya.

Nota Jemari: tiada kata2 dapat digambarkan..
Share:

2 comments:

  1. salam. semoga sihat selalu. sentiasa setia menanti n3 terbaru...

    ReplyDelete
  2. Salam whitetulip..
    Insyallah, harus ada mood & citer menarek br leh tempek entry kat sini... ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.