Followers

Monday, October 27, 2008

Raya @ Kondominium Sri Hijau

Sms Abg AM.. Kasi info mau terjah umah dier plak. Dah alang2 kitrg kat area Kajang, so mmg dah dekat la ke umah abg AM tu. Dah lama x jumpa. Last kitrg gi umah abg AM rasa nya 2 tahun lepas kot, kan?! Pastu abg AM pun sunyi sepi. Cissss!!

Dapat makan mi bandung. Sedap tapi larat tambah 2 kali jer. hehehe... Tu pun berpeloh ketiak ako nak ngabihkan suapan yg terakhir tuh. Alahaii wat susah2 je masak tuk kitrg. Tapi memang kitrg saja kasi susah pun.. ahahahaha...

Last jumpa aritu kakak still tgh pregnant lagi. Ha sekali jumpa balik, baby tu pun dah setahun lebih. Lasak... Amboiii yg tak tahan tu suker tersenyum je ek.. Ni ikut sape nih?? Geram cam anak cino dah nih.. muahhaha seb baek x colik bawa balik tadi. OPssss kah3..

Orait, ni la tuan umah.
Thanks Abg AM n kakak.. *erkk tak tahu nama wife abg Am*
Tahun depan masak lagi ek...
ehehehhee...

Nota Jemari: burlppp... malam x yah makan dah!

2 comments:

Am said...

Terima kasih kerana singgah rumah Am ya anakomak

Ps: bila pulak pic Am dan isteri tu boleh kena snap ya, Am pun tak perasan

AKO said...

hahaha trimas tuk AM sekeluarga jugak....

pstt gambar curik arr baru besh ditempek hehhee :p