Followers

Thursday, October 23, 2008

Sleepy

Idong asek berair je dr siang tadi...
Tekak dah mula rasa x selesa...
Kepala dah pening2..

Takut melarat, maka cecepat ako telan beberapa ketul pil ubat..
Tapi memandangkan ako x suker makan obat, jadi obat itu ako telan ngan air sejuk yg berperisa buah2an... Harus lah idong ni bertambah2 berair nya kan... Ni bukan akan jadi sihat, makin saket plak ako rasa. So, sebab td dah telan pil tido... eh silap silap.. pil selsema, maka mata ni pun dah mula la mengecil dari biasa. Paham2 je la ek..

Ok laa... mulut pun asek menguap je dr tadi...
Ako dah terasa kesan dari ubat2an yg ako telan..
Gud nite sumer!
Esok jumpa lagi, ok insyallah

Nota Jemari: accoommm......

2 comments:

SiS-lin said...

idung beair tu mgkin nk demam kot ako.minum panadol solouble la...

AKO said...

tak demam cuma selsema je ;)