,

Terima kasih

Salam sumer,
Selepas program BLOG tempoh hari kat RTM 1, banyak feedback yang ako dapat samada kat msjbox msjbox or thru email. Tengkiu bebanyak kat kowang yang menyokong msjbox.com. Ekceli ada gak beberapa email yang ako dapat menanyakan ttg blog or msjbox. Alhamdulilah, ada yang ako dah reply dan ada yg ako x sempat nak reply. Pape pun, pada pengunjung baru ako kat sini, yang ingin bertanyakan ttg msjbox.com, boleh lah melayari terus ke www.msjbox.com itu sendiri untuk mendapatkan details dengan lebih lanjut. Insyallah segala pertanyaan kowang pasti ada yang membantu.

Kepada yang dah mendaftar & dah mula menggunakan msjbox kat blog kowang, terima kasih banyak2. Jasa baik kowang untuk memeriahkan & memajukan produk anak melayu amat2 lah dihargai. Oh ye lupa plak nak promot. Pada yang masih baru & belum mengenali tentang msjbox, ekceli msjbox.com ni adalah hasil ciptaan saudara Junaidix Musa iaitu seorang anak melayu dari Sarawak. Beliau telah banyak membaikpulih & menjadikan msjbox sebuah chatbox yang mampu bersaing ngan chatbox2 yang ada dipasaran sekarang nih.

Kesempatan ni, ako nak minta maaf la ye klu2 segala pertanyaan kowang ako x sempat nak jawab dengan segera. Pape pun, kowang boleh mendapatkan segala info terus kat website msjbox yek.

Akhir kata, terima kasih banyak2..

Nota Jemari: Maju la MSJBOX!
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.