Salam sumer,
Selepas program BLOG tempoh hari kat RTM 1, banyak feedback yang ako dapat samada kat msjbox msjbox or thru email. Tengkiu bebanyak kat kowang yang menyokong msjbox.com. Ekceli ada gak beberapa email yang ako dapat menanyakan ttg blog or msjbox. Alhamdulilah, ada yang ako dah reply dan ada yg ako x sempat nak reply. Pape pun, pada pengunjung baru ako kat sini, yang ingin bertanyakan ttg msjbox.com, boleh lah melayari terus ke www.msjbox.com itu sendiri untuk mendapatkan details dengan lebih lanjut. Insyallah segala pertanyaan kowang pasti ada yang membantu.

Kepada yang dah mendaftar & dah mula menggunakan msjbox kat blog kowang, terima kasih banyak2. Jasa baik kowang untuk memeriahkan & memajukan produk anak melayu amat2 lah dihargai. Oh ye lupa plak nak promot. Pada yang masih baru & belum mengenali tentang msjbox, ekceli msjbox.com ni adalah hasil ciptaan saudara Junaidix Musa iaitu seorang anak melayu dari Sarawak. Beliau telah banyak membaikpulih & menjadikan msjbox sebuah chatbox yang mampu bersaing ngan chatbox2 yang ada dipasaran sekarang nih.

Kesempatan ni, ako nak minta maaf la ye klu2 segala pertanyaan kowang ako x sempat nak jawab dengan segera. Pape pun, kowang boleh mendapatkan segala info terus kat website msjbox yek.

Akhir kata, terima kasih banyak2..

Nota Jemari: Maju la MSJBOX!