September 2008 - AKO tetap AKO

Personal | Travel | Food | Lifestyle

Tuesday, September 30, 2008

Monday, September 29, 2008

PERHATIAN

1:49 PM 2
Malas tul ako cakap berulang2 arr... iskk so dengar sini wahai sekalian rakyat jelata.. "AKO dengan ini mengumumkan selepas solat raya...
Read More

Sunday, September 28, 2008

SUMBANGAN

2:18 PM 4
Perjalanan bermula.. Ke suatu tempat yang sudah lama ingin dituju. Akhirnya, berkesempatan juga tiba di sana. Yeah, ini lah tempatnya. Temp...
Read More

Sedekah

8:11 AM 0
Hari ni hari beramal jariah... Nak tahu apa?? Tunggu entry petang nanti... Insyallah ;-) Nota Jemari : amalan mulia dibulan ramadhan
Read More

Saturday, September 27, 2008

C.R.A.M.P

9:19 PM 0
Lately ni kaki ako slalu je cramp or panggil 'simpul biawak'. Yang tak tahan tu, time2 tgh syiok tido, alih2 je kaki cramp yg amat k...
Read More

AKO la tu..

8:21 PM 0
Khas tuk tatapan NAD ... Ni je yg ada.. Yang lelain sumer dalam album.. Malas nak scan.. Yg atas ni pun, ako amek thru kamera henpon. Tak cl...
Read More

Tarak IDEA

12:20 AM 0
Ako nak hapdet tapi M.A.L.A.S! Ako nak wat entry tapi takde I.D.E.A! Ako nak bercerita tapi hotak B.L.U.R! Sudahnya, ini je yg mampu ako tai...
Read More

Thursday, September 25, 2008

DUIT RAYA

1:44 PM 2
Apa tu?? Cuba kowang tgk betul2... Tengok lagi... iskk kasi close up japs.. Ooooo.. duit ghope nyer.. Eh duit sape?? Japsss bukan duit ak...
Read More

Wednesday, September 24, 2008

Tuesday, September 23, 2008

Bayar ZAKAT

8:33 PM 0
Tahun ke-2 ako bayar zakat sendiri. Kowang camne plak? Dah bayar zakat? Jangan lambat, rugi diri sendiri! Nota Jemari : sumer nyer sendiri ...
Read More

Monday, September 22, 2008

Saturday, September 20, 2008

Sama tak?!

6:51 AM 4
Cuba kowang tgk, sama kan?! Ala patung lam gambar ngan patung kat header ako tuh. Sama, rite? Yeeahh ako cilok kat budak kecik tu punya blo...
Read More

Friday, September 19, 2008

Thursday, September 18, 2008

Wednesday, September 17, 2008

Tuesday, September 16, 2008

Sunday, September 14, 2008

Saturday, September 13, 2008

McDelivery

4:36 PM 3
Arini ako buka sowang lagi.. Senang sket idOp.. hehehe x yah ako nak masak2 tuk 2 biji anak tekak. Memandangkan anak tekak ako yg satu ni mc...
Read More

Friday, September 12, 2008

Thursday, September 11, 2008

Wednesday, September 10, 2008

Tuesday, September 9, 2008

Monday, September 8, 2008