,

Jom Kelah!

Kowang oo kowang,
Jom la kita berkelah sambel main layang2..
Ala x jauh pun..
Kat area selayang je..
Jom laaaa.......

Kita wat potluck gitu..
Sorang bawa satu ayor n satu makanan ker...?!
Ala x yah bawa makanan berat2 coz kita ajak kowang ni lepak waktu petang2.

Bila tu?
Esok, Sabtu 31hb Jan 2009

Jam berapa??
Dalam kul 5 petang hingga jam 7 malam..
Takkan nak lepak sampai malam kot.. Agak2 la kan. Malam ako ada hal lain plak.. ekeke :p

Ok ok kowang x tahu kat mana ker? Klik sini. sini lagi

Jom! Jgn lupa bawa tikar, khemah, payung dan yg sewaktu dengannya!

p/s: itu pun klu tak HUJAN la ye

Nota Jemari: saja lepak ramai2
Share:

3 comments:

  1. slm kak ret,
    lamanya tak dengar khabar,hehe..moga sihat2 hendaknya ye..waaa, kelah ngan geng sape tu kak? cam menarik je bunyinye,hehe..alang2 khemah boleh terus sampai bermalamlah..kak, petang2 sekarang ujan je..:)

    ReplyDelete
  2. Salam acai,
    Lama x dgr citer awak...
    Ala kelah ngan sape2 yg sudi nak join .. ;) Jom la join... Lama x jumpa awak.. makin encem ke x tuh :p

    aiyoo bagi ke org sana bermalam kat situ dalam khemah awak oiiii :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.