,

Stop blogging

Lately ni tempat keje ako tgh membizi ngan sambutan ulangtahun yang ke-50.
Tambah plak awal2 tahun kitrg akan membizi kan diri ngan annual report.
Tambah lagi keje, bulan feb nih dept ako akan membizikan diri memasing ngan Hi-Level Conference.

Tambah tensen lagi, keybod kat umah tu dah start wat hal.. Jenuh nak menaip ngan betul.
So ako amek keputusan akan stop berblogging wat sementara waktu ni.

Mau kasi setel sumer keje2.. Untuk pengetahuan kowang, ako akan membizikan diri mulai skrg sehingga lah bulan mac nanti.

Harap maklum.

p/s: kowang still leh sms ako.. klu ada kredit, ako reply. TQ

Nota Jemari: sambel cari ketenangan..
Share:

3 comments:

  1. bz ler pulok huhu. selamat berbizi2an

    ReplyDelete
  2. Retna, uncle nak ucapkan "Selamat bertapa & Selamat mencari ketenangan". Blogging is something you can just throw aside for other better things to do in life.

    Bila dah OK nanti baru blogging balik. Take your time...

    ReplyDelete
  3. masy,
    hehehehe bz bz bz.. x suker tau

    uncle,
    hhehehhe selamat juga buat uncle.. tapi blogging nih addicted la uncle.. ada dadah ke ek? :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.