,

Ganti baru

Adehh kesian nya kat diri sendiri..
tengok la betapa sadis nya earphone itu..
harus cari ganti yang baru nih..
Tapi bila lak nak gi cari kan..

Alang2 nak ganti earphone baru,
nanti ako mau sambar satu webcam plak la..
ye ye sedar kemapuan diri, so mau cari yang murah2 saja lorr...

Nota Jemari: kena cari masa dan uwang lebih!
Share:

4 comments:

  1. mau cari yg murah2.dekat low yatt mmg pon murah2.susah2.cari aje kat yatt *smile*

    ReplyDelete
  2. hahahah cari kay yatt ker :p
    adehh mslh nya kita x rajin la nak ke low yatt tu.. maleh gi sana :D

    ReplyDelete
  3. Hahahaha..apa ganas sgt2 ank dara ni sampai dah patah ni..adehhh sama ler ngan lily dah patah pun masih nak tampal plaster hahaha

    ReplyDelete
  4. tu la kak.. aiyakkkk wat malu je kan.. ganas x bertempat wkakaka :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.