Monday, February 9, 2009

Ganti baru

Adehh kesian nya kat diri sendiri..
tengok la betapa sadis nya earphone itu..
harus cari ganti yang baru nih..
Tapi bila lak nak gi cari kan..

Alang2 nak ganti earphone baru,
nanti ako mau sambar satu webcam plak la..
ye ye sedar kemapuan diri, so mau cari yang murah2 saja lorr...

Nota Jemari: kena cari masa dan uwang lebih!

4 comments:

  1. mau cari yg murah2.dekat low yatt mmg pon murah2.susah2.cari aje kat yatt *smile*

    ReplyDelete
  2. hahahah cari kay yatt ker :p
    adehh mslh nya kita x rajin la nak ke low yatt tu.. maleh gi sana :D

    ReplyDelete
  3. Hahahaha..apa ganas sgt2 ank dara ni sampai dah patah ni..adehhh sama ler ngan lily dah patah pun masih nak tampal plaster hahaha

    ReplyDelete
  4. tu la kak.. aiyakkkk wat malu je kan.. ganas x bertempat wkakaka :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.