Followers

Tuesday, March 10, 2009

Apa itu Lanai Kijang??

Perhatian tuk kowang yang bukan ahli jemaah opis ako ye..
Apa tu Lanai Kijang?? Ye ye.. ako sebut2 tapi klu ako x terangkan mana kowang nak paham kan? Lanai Kijang ini adalah tempat beriadah bagi ahli2 jemaah opis ako. Tempat ini masih baru lagi. Selain kowang leh melantak kat sana, mcm2 xtvt kowang leh buat. Cuma masa je takde.

Kat bilik mini teater ni, kowang opkos la leh layan movie tapi bilik ni xde la besar sangat. Muat2 tuk 15 owang sahaja. Selain tu, dalam bilik ni kowang leh layan karaoke. Oooo ako belum pernah lagi mau layan karaoke kat situ. Nanti, insyallah ada masa pasti ako nak terai jugak..

Bilik permainan. Ermm... klu kowang boring2, bleh la layan pool/snooker kat sini. Ishh erkk ako idok le reti nak main tapi suatu hari pasni ako nak terai jugak layan itu permainan.

Banyak lagi aktiviti kowang leh buat kat sini. Dah nama pun tempat beriadah kan. Kowang leh swimming, kowang leh mandi sauna, jacuzzi, stim bath.. ishh bak kata, mmg syiok la opis ako nih. *Ahli jemaah opis ako, sila angkat tangan tanda setuju!*

Ini plak masa lunch.
BoSs banjer sempena HILEC yang dah berjaya itu.
Hahaha... b4 ni kan x sempat nak posing2.
So tadi kebetulan kitorang sampai awal di tempat kejadian, maka kasi snappy2 sana sini sket.

Cantek view ini. Seolah2 berada di padang golf!

Hijau-hijauan di sana sini..
Mmg sesuai tuk merehatkan kepala hotak.
Sejuk, damai.

BEST!
Tapi tempat ini hanya untuk ahli2 jemaah opis ako SAHAJA.
Owang luar adalah dilarang masuk sama sekali.
Alahaaiii...

Nota Jemari: beriadah tapi makan banyak, apa MOTIF??

No comments: