Sunday, March 22, 2009

Macam rasa sesuatu...

Hidong berair..
Tekak cam kesat n gatal2..
Mood mcm merundum..

erkk takkan nak kena selsema..
takkan nak saket tekak..
erkk takkan nak demam??

Oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Nota Jemari: jangan la saket... huhu..

8 comments:

  1. memang musim lah..kat rumah aku ni pun camtu..

    ReplyDelete
  2. ermmmmm tu la kan.. adehh huhu

    ReplyDelete
  3. tanda-tanda dah mengandung tu....

    ReplyDelete
  4. ekekekeke...tanda2 mengandung camtu ka? ahahahaha adehhhh!!

    ReplyDelete
  5. tu la .. iskkk
    nak kena pak belalang tuh..

    toin toin...

    ReplyDelete
  6. tu tanda2 nak kena demam selsema cam k.ct ret..makan sure x lalu. nak makan pun yng sup2 lah baru bole masuk..ni pun lagi sakit jer.

    ReplyDelete
  7. Tapi saya br je nk kena... tekak je la x selesa... sbb idong tersumbat kan.. huhu...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.