Macam rasa sesuatu...

Hidong berair..
Tekak cam kesat n gatal2..
Mood mcm merundum..

erkk takkan nak kena selsema..
takkan nak saket tekak..
erkk takkan nak demam??

Oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Nota Jemari: jangan la saket... huhu..
Share:

8 comments:

  1. memang musim lah..kat rumah aku ni pun camtu..

    ReplyDelete
  2. ermmmmm tu la kan.. adehh huhu

    ReplyDelete
  3. tanda-tanda dah mengandung tu....

    ReplyDelete
  4. ekekekeke...tanda2 mengandung camtu ka? ahahahaha adehhhh!!

    ReplyDelete
  5. tu la .. iskkk
    nak kena pak belalang tuh..

    toin toin...

    ReplyDelete
  6. tu tanda2 nak kena demam selsema cam k.ct ret..makan sure x lalu. nak makan pun yng sup2 lah baru bole masuk..ni pun lagi sakit jer.

    ReplyDelete
  7. Tapi saya br je nk kena... tekak je la x selesa... sbb idong tersumbat kan.. huhu...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.