Jantan keparat!!!

15 comments:

  1. oittt...jantan mana lak ni ret??? aduhhh skrg ni tgh musim owang marah2 ke ek...since dr blk dr melaka tu semua ramai yg hati marah2...meroyan ke ape...hahahaha

    ReplyDelete
  2. sabaq..sabaq..kot dia mmg tak gheti bahser melayu kot ret, ko ckp bahser inggeris ngan dia ngok, kot kot dia pehe...

    ReplyDelete
  3. kita tak leh baca entry akak tu... tapi apa2 pun harap akak bersabar banyak berisytifar...

    Biar la jantan tu... kalau akak marah pun kat di bukannya dia nak ambik peduli...

    ReplyDelete
  4. salam retna... macam mimpi jer uncle sampai sini... ingatkan salah rumah. adeh, uncle dah berkarat kat opis, gini la jadinya...

    ingatkan jantan koperat tadi... hehe.. sabaaaarrr...pukul jer ngan lidi penyapu...

    ReplyDelete
  5. Lin,
    tu la skrg tgh musim meroyan nih...

    Tinie,
    sabar sabar jgk tapi klu jenis yg x reti bahasa, camne nk sabar lagi dah nih...

    shay,
    ye ye... istigfar.. astagfiruallah al'azimm....

    uncle,
    heheheh alahaii takat ngan lidi je x 'lut' la uncle.. ingat nak bantai ngan senapang meriam, ok x :p

    ReplyDelete
  6. Jantan suweyy mana lahh yg keparat tuuu....bawak2 bersabar rett..think positive.....Tapi kan kalau koo nak belasah dia, aku sudi meng"hembap" di mana2 bahagian yg koo rasa sesuai!!!...

    ReplyDelete
  7. mat,
    ahahaha tang ko sudi hempap tu ako setuju.. takpe nnt ako perlu pertolongan ko, ako jerit je nama ko ek ;-)

    ReplyDelete
  8. aiyoooo ret... apakah yg terjadikkk???

    ReplyDelete
  9. daknakey,
    abaikan k.. ehhee saja luahan perasaan jer.. ;-)

    ReplyDelete
  10. dengan wajah comey yg ada pada ret... jangan pedulikan yang keparat. lepas ni cari yang koperat. (meminjam kata-kata kunadzri)

    ReplyDelete
  11. huyoo.. marah kat sapa tuuu.. nak baca gaakkk..

    ReplyDelete
  12. Belalang,
    koperat ek? hehehe ye ye tgh cari la nih... :p

    yna,
    heheheh xde pape la dik.. x penting pun... ;-)

    masy,
    ehhehhe ala cane ek nk bg baca :p

    jocko,
    hehehhe laaaa ako baru tau :p

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com