Jom ke IKEA

Tak sabar2 betul mereka mau menyoping di IKEA.
Ooo siapa kah itu ek?? ermm IKEA? erkk ako adalah kureng sesangat mau menjejak kan kaki ke situ tapi dah ko menumpang kan, harus la membontoti mereka sumer. alahaaaiiiiiiii.....


Stand by sumer.
Kami mahu menyerangggggg!!


Mereka sedang berbincang2 mahu membeli itu barang, betul kah??


Ko nape tu lin?? Takkan majuk kat en sabar sbb x dapat nak beli katil tu?? hehee


..dan jalan punya jalan, ako sangat2 tertarek kat itu barang!
MERAH nya mak ngah.... cantek nya dipandangan mata ako..
Ooo dan ako tgh meng'aim satu barang.
Yeah kowang, klu ada rezeki, ako mahu itu barang...
Bila la ek dapat beli??????? hurmmm....

Sebelum melangkah pergi, wajib mereka posing sakan...
Alaa.. IKEA dan IKANO kan sebelah menyebelah...

Nota Jemari: penat tgk derang soping!

3 comments:

  1. penat cewahhhh..ayat cntikkk
    aku tgk ko le trlebih sudah soping..eh ye ke? ke aku ek?
    hahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. ni mesti nak lampu tu kan..kan.. kan hehehe

    ReplyDelete
  3. Lin,
    weiii bukan laki ko ke yg TERlebih soping...?? ya ampun en SABAR... ehehhe :p

    kak ct,
    lampu?? bkn bukan.. nak lemari kaca... ehehehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com