Tadi lunch, mereka memaksa, ako dipaksa dan akhirnya terpaksa juga membontoti mereka ke Sogo untuk melantak ke sini.

Kami mengORDER set for sharing, "Manhattan platter...." apa ntah nama nya. Yang pasti ko leh makan bukan saja berdua tapi bertiga dan mungkin berempat. Tapi kami TAMAK, takut x mencukupi pewot masing2 lantas mengORDER itu menu untuk 2 set!!


Wah berapi2 ko makanan itu!!
Tapi apa yang berapi2 sangat tu kan???!
Jom kita tengok.


Taadaaaa ini lah menu yang kami berempat makan. Ooo itu baru satu set. Kowang bayangkan je la ada lagi satu set berupa gitu juga. Burlpppp sangat mengenyangkan, OK!

Air sama itu sup kami hanya mengORDER 2 set jugak. Kerna air itu adalah boleh diREFILL!! Dah nama pun makan berKONGSI, maka segala2 nya harus berkongsi.


Amboiii mereka sangat seronok melantak.
Sungguh menyelerakan.
Ako jua begitu.. hehehe
Kowang nak cuba? Sila la.. mmg dijamin mengenyangkan, menyedapkan serta akan menambahkan lagi keBOROIan pewot kowang... hehehehe

tapi AWAS!!!
Rege adalah sangat2 BOLE TAHAN! dengan erti kata lain, adalah MAHAL bagi diri ako yang serba keDAIFan ini.. huhu....


Begini la ghopenyer setelah memasing dalam kekenyangan. Abes sumer nyer dilantak dengan licin. Itu seb baek ada gak saki baki sket2.. Kang klu licin terus, nampak sangat cam kebulur lak. Walhal mmg kebulur pun tadi wakakaka....

Huwaaaaa lepas dah abesh sumer dilantak, baru ada terSEDAR dari mimpi. Adussss tidakk ako malas nak ulang2 cakap. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa x soker!!

Nota Jemari: dush dush kat diri sendiri!! adOOiii....
Posted by Picasa