ABIN demam

Sian budak nakal ni, demam plak.
Baru tahu dari mama dia, dia demam panas.
Demam rindu kot.
Apa tak nya, mama dia takde seminggu.
Abin kena tinggal kat umah atok ngan nenek kat Kluang.
Sah la tu demam kena tinggal...

ehehhe... alahaaiii..

Pape pun cepat sembuh eh ABIN.
Nanti balik KL, aunty nana belikan ceklat tuk ABIN.
erkkk eh jap jap ABIN dah leh makan ceklat ke ek?
Muhahhaa, ako men bantai sumbat je pape ke molot dia.
syyyyy kowang jgn kasi tau mak apak dia tau!

Mati kena kerat kang ako!!
laaarikkkksss

p/s: sebab xde gambar dia tgh saket, ako tempek la gambar dia tgh hepi

Nota Jemari: rindu dia, cepat sembuh ye ABIN!

5 comments:

  1. laa abin pun demam jgk...
    kt uma ni naz demam x baik2 lg ni....risau aku,13hb ni nk percubaan pmr..

    ReplyDelete
  2. adusss minta2 cepat la dia sembuh kan....

    ReplyDelete
  3. Bila dah semua nya demam ni tu yang payah kan..kesian abin..cepat2 sembuh, makan ubat cayang ya... muahhh!

    ReplyDelete
  4. tu laa... hopefully ABIN cepat sembuh.. x sabar nak gomol2 ngan dia lagi huhu

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com