Thursday, July 9, 2009

ABIN, si budak nakal!!

Halo sumer!
Nama saya ABIN.
Saya punya aunty nama 'Aunty Nana'.
Saya suka pelok aunty nana.
eh silap....
aunty nana suka pelok saya!!

Ini lah aunty nana saya!
Saya suka amek gambar sama aunty nana.
Comei kan kami.
muahahaaa................


Ini gambar2 ABIN.
ABIN x reti nak duduk diam. Gambar memula tu nampak baik je, dengar kata dan duduk diam2. Oooo tekaan kami silap. Kemudian sila tgk gambar no 2 pulak. ABIN dah start nak beralih arah. Dia tengok kiri kanan, pastu sengih!! Makna nya 'line clear'. Dan terhasil la gaya duduk ABIN yang terkangkang itu. Sila lihat gambar akhir. Aiyooo, apak ko cakap sbb pampers ko besar sbb tu ko asek terkangkang. Ye ke ABIN oiiii??? ishh........... erkk mungkin la kan. Guy know guy better than woman. erkk opppssss..... :p


Mama oo mama, ABIN haus la!
Tengok abin dah pandai sedut air guna straw..
Wah pandai nya dier.......

Tapi x cukup la mama.
Abin tetap nak minum susu juga!
Alahaiii.... ko tgk gaya dia minum.
Janji dapat minum, ye ABIN!!
hahahahaa....

Nota Jemari: sian dia ye x dapat makan sate

4 comments:

  1. Abim..nanti mintak kat aunty nana pampers yang nipis sikit tau hahahaha sure x bocor punya wkahkahkah

    ReplyDelete
  2. wah2 Abin pakai baju baru dr Nana ret ke tu..hehehehehe

    ReplyDelete
  3. cett!!
    xpe nnt aunty nana belikan pampers yg bagusss punya tuk abin hahha

    ReplyDelete
  4. psst aunty lin,
    baju tu baju lama daaaa :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.