Patut laaa mendung...

Laaa.... ako x tahu plak nari adalah "Gerhana Matahari"...
Patut la mendung, sejuk dan damai je arini...
Rugi, melepas nak tgk ghope gerhana itu...
Sangat jeles kat mak budak ni yg beriyer2 berkejar2an ke luar opis... *ako tipu..*

Takpe la mungkin tahun depan.. tahun akan datang adalah rezeki dapat tgk kejadian itu...
Rahmat....

eheh agak2 RAHMAT kat umah dia, ada kena mengena x ngan kejadian ini? laarikkkkkkkkkkkkkk :p

Nota Jemari: smile
Share:

6 comments:

  1. RAHMAT kat umah kita..memang selalu diberikan keRAHMATan hehe. Cuaca mendung , sejuk2, damai ni dah macam orang yang empunya diri ni lah. hati tenang jer.. 22hb ni mengingatkan kepada arwah EMAK sob.. sob..

    apa kena mengena lak ni hehehe

    ReplyDelete
  2. aha konpius jap...
    apa kene mengena plak nih??
    erkk.... :p

    ReplyDelete
  3. sdng dengar lagu RAHMAT
    tp apapun.. RAHMAT tuhan sentiasa ada di mana2..

    ReplyDelete
  4. lor...smlm lg dh kuar berita ler..ayooo sini x dpt tgk,hujan ko pg td..

    ReplyDelete
  5. Lin,
    hehehehe ako mana tgk biter skrg ni :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.