Followers

Wednesday, July 22, 2009

Patut laaa mendung...

Laaa.... ako x tahu plak nari adalah "Gerhana Matahari"...
Patut la mendung, sejuk dan damai je arini...
Rugi, melepas nak tgk ghope gerhana itu...
Sangat jeles kat mak budak ni yg beriyer2 berkejar2an ke luar opis... *ako tipu..*

Takpe la mungkin tahun depan.. tahun akan datang adalah rezeki dapat tgk kejadian itu...
Rahmat....

eheh agak2 RAHMAT kat umah dia, ada kena mengena x ngan kejadian ini? laarikkkkkkkkkkkkkk :p

Nota Jemari: smile

6 comments:

CT Delima said...

RAHMAT kat umah kita..memang selalu diberikan keRAHMATan hehe. Cuaca mendung , sejuk2, damai ni dah macam orang yang empunya diri ni lah. hati tenang jer.. 22hb ni mengingatkan kepada arwah EMAK sob.. sob..

apa kena mengena lak ni hehehe

AKO said...

aha konpius jap...
apa kene mengena plak nih??
erkk.... :p

kuIna LadyInRed said...

sdng dengar lagu RAHMAT
tp apapun.. RAHMAT tuhan sentiasa ada di mana2..

AKO said...

alhamdulilah aminnnnn

Sis-Lin said...

lor...smlm lg dh kuar berita ler..ayooo sini x dpt tgk,hujan ko pg td..

AKO said...

Lin,
hehehehe ako mana tgk biter skrg ni :p