Followers

Monday, July 27, 2009

Poser, dah ganti ke belum?

Bulan ramadhan bakal tiba...
Poser yang lepas kowang dah abesh ganti ke belum?
Ako ada lagi 5 ari... gurlpp!
Aiyo, harus gigih nak kena ganti 5 hari berturut2 nih..
ERkk mampu kah?
Dengan godaan yang banyak, moga2 godaan tu sumer dapat diatasi dengan jayanya.

So, kowang tunggu apa lagi, jom ganti poser cepat!!

Nota Jemari: bila ramadhan tiba, pasti 'ia' pun akan datang jua.. sob sob..

4 comments:

Kasawari said...

lor belum habis ganti lagi ker..
naper ko tinggal pose 5 hari tu.. huhu

aku ingat lagi.. tahun lepas buka pose hari pertama dgn korang kan.. sahur makan lauk apa ler ko masak tu.. he he..

taun ni nak buka lagi ler kat sana.. leh tak.. ha ha

AKO said...

ko jgn nak ngengada..
taun ni ako malas nak masak..
beli je lauk kat luar tuk berbuka..
tak pun ako buka kat luar je... :p

Sis-Lin said...

ermmm aku ada lg 3hr x ganti..khamis ni nak ganti le terus 3hr tu..hehehhee

AKO said...

hehhee ganti ramai2 syiok gak kan :p