Poser, dah ganti ke belum?

Bulan ramadhan bakal tiba...
Poser yang lepas kowang dah abesh ganti ke belum?
Ako ada lagi 5 ari... gurlpp!
Aiyo, harus gigih nak kena ganti 5 hari berturut2 nih..
ERkk mampu kah?
Dengan godaan yang banyak, moga2 godaan tu sumer dapat diatasi dengan jayanya.

So, kowang tunggu apa lagi, jom ganti poser cepat!!

Nota Jemari: bila ramadhan tiba, pasti 'ia' pun akan datang jua.. sob sob..
Share:

4 comments:

  1. lor belum habis ganti lagi ker..
    naper ko tinggal pose 5 hari tu.. huhu

    aku ingat lagi.. tahun lepas buka pose hari pertama dgn korang kan.. sahur makan lauk apa ler ko masak tu.. he he..

    taun ni nak buka lagi ler kat sana.. leh tak.. ha ha

    ReplyDelete
  2. ko jgn nak ngengada..
    taun ni ako malas nak masak..
    beli je lauk kat luar tuk berbuka..
    tak pun ako buka kat luar je... :p

    ReplyDelete
  3. ermmm aku ada lg 3hr x ganti..khamis ni nak ganti le terus 3hr tu..hehehhee

    ReplyDelete
  4. hehhee ganti ramai2 syiok gak kan :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.