Monday, July 6, 2009

Sate cicah kicap

Ha kan ako dah cakap, klu ke selatan, mostly makanan sumer nak cicah kicap cili.. hahaha... sangat sedap ye bagi tekak ako. Sebab kan ako ni mmg penggemar yang pedas2, so x heran la klu makanan itu mmg kena makan ngan kicap cili.

Sedap! Sedap!
So, klu kowang ada peluang, cuba la ye.
Ooo itu ako makan kat medan makan Pasar Larkin.

Nota Jemari: rasa pelik ke? Tak cuba tak tahu *wink*

7 comments:

  1. Satey cicah kicap tak pernah try lagi. Cucur cicah kicap pernah la... hehe

    ReplyDelete
  2. jap erkkkk.... sate cicah kicap ..? mana ada ret hehehe

    ReplyDelete
  3. Blogresepi,
    Cucur cicah kicap pun sedap gak hehehe

    Kak ct,
    tu x nampak gambar tu... iskk sbb ada lah owang tempek kat sini... :p

    ReplyDelete
  4. tu ler..mmg pelik kan,sebenarnye kicap ala2 kuah rojak gitu..sedapkan....

    ReplyDelete
  5. akak pernah makan sate ostrich itteww.. ehehe

    ReplyDelete
  6. pelik2 nya mknan kt sana yerk!!

    ReplyDelete
  7. Lin,
    aha mmg sedap..
    klu panas lagi sedap ehhee

    En_me,
    sate ostrich.. erkk x pernah try lagi...

    Ann,
    heheheh ala an, mana2 pun musti ada makanan yg pelik2 kan.. ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.