Followers

Thursday, August 6, 2009

"CANTIK KE?? SEKSI KE??"

Aiyo kena tag oleh si Mya. Erkkk.... ternganga nak jawab tag nih. Sesuai kah?? Tapi tak mahu kalah, ako cuba la jawab gak tag itu. Laayaannn
Q : Pengertian kecantikan pada anda ??
A : Cantek adalah subjektif. Apa yang objektif ek? Perlu ke ako buat list objektif untk kowang pilih? Tapi bagi ako cantek itu sedap mata memandang, sedap tinger mendengar serta sedap bila idong terhidu.

Q : Bila hari terakhir anda bermekap ??
A : Maksud mekap tu the whole pakej ek? Klu camtu masa rancangan BLOG kat RTM1 tahun lepas.

Q : Bila kali terakhir anda bersoping sakan membeli mekap dan sewaktu dengannya ??
A : Ntah x ingat...

Q : Bila kali terakhir anda syampu rambut ??
A : Semalam

Q : Adakah anda seorang yang kemas dan teratur dalam penjagaan bilik ??
A : Ikut mood... kadang2 ye, kadang tidak

Q : Barangan mekap anda ??
A : erkk... apa ek? ntah ako pun x tau, mcm2 ada tapi kekdahnya ako x guna pun

Q : Senaraikan 5 actress tercantek pada pandangan mata anda ??
A : erkk x kira kan melayu ke omputih ke cina ke kan kan? So ako pilih Erra Fazira, Maya Karin, Angelina Jolie, Chae Rim, Nasha Aziz.

Q : Last question. Are you HOT ??
A : Ha memang ahkak tongah paneh ni ha.. wakkakakaa

Akhir sekali dia soh ako tangkap gambar paling seksi n describe gambar tu. Erkkk perlu ker?? Tak yah la kot...

Nota Jemari: SETEL juga akhirnya...

No comments: