Berkebun plak daaa....

Adehhhh x pasal2 ako dah terjebak 'berkebun' kat FB....
iskkk ni sape punya kojer laaa ni.....
Tapi best gak ek...
Ye la ye la ako kan baru je lagi berkecimpung lam bidang pertanian nih..
Maka harus la ada keLEMBAPan sket di situ.
Pape pun harus la ako pun nak 'berjaya' mcm kowang2 sumer.

So watch out!!

Nota Jemari: macam-macam laaaa...

6 comments:

  1. welcome to da club akak hahahahaha

    ReplyDelete
  2. wakakakah...rasakan ketagihannyeee....

    harus aku keje keras ni,ada kang ko kejar rank aku,..hahahaha

    ReplyDelete
  3. ahhahaah ko tunggu, ako mmg nak kejar ko muahahahahah :p

    ReplyDelete
  4. beb, aku layan barn buddy jer...

    ReplyDelete
  5. aiyo barn buddy tu apo plak.. adehh feninngg!!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com