Ramadhan hari terakhir

Salam ramadhan untuk hari terakhir.
Walau ako adalah alergic pada AYAM tapi sbb nafsu makan yang meluap2, maka ako telah mengambil risiko untuk berbuka dengan AYAM KFC.

Nampak gaya lepas je ako melantak itu ayam, harus ako menelan segala pil2 alergic utk mengelakkan tanda2 kemerah2an timbul di seluruh tangan dan badan ako.

Ako makan ayam, kowang plak makan apa ye? Pasti hari2 terakhir ramadhan, pelbagai hidangan yang tersedia di meja makan kowang. Pape pun moga kita dapat berjumpa lagi pada ramadhan akan datang. Ramadhan berakhir bererti 'mereka' juga harus pulang ke 'umah' yang SATU itu. Al-fatihah.....

Nota Jemari: mari bertakbir beramai2 malam ni
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.