Followers

Monday, October 5, 2009

Aktiviti beraya sakan

Awal pagi umah ako sudah didatangi tetamu-tetamu cilik. Wah awal sungguh mereka bangun ye. Bagus juga derang datang serang umah ako pepagi. Al-maklum, klu idak konpom la ako membuta lagi waktu itu. Mereka datang ada tujuan tu. Tujuan UTAMA sudah semestinya mau beraya bersama-sama. Tujuan sampingan, harus la mereka memujuk rayu diri ku ini tuk jadi pemandu tak bertauliah derang. hahahahaa....

Maaf la ye, kata beraya di awal pagi kan, maka idok ada la sesuatu yang menarek untuk dihidangkan. Apa yang ada terbentang di atas meja, itu la menjadi santapan mereka. Tengkiu eh kat tetamu-tetamu cilik ako sbb sudi datang beraya. "psstt ako bg duit raya x ek kat derang?? aiyo lupa lak..."

Kemudian kitorang ke 'terbang' bersama si putih menuju ke Pandan Indah. Mana lagi, mau beraya ke umah 'ibu vogue' ...(bak kata seseorang tu.ngeh ngeh...). Raya, makan, raya, makan, adehhhh.......... Sampai umah 'ibu vogue' tu harus la kami melantak bekfes mi goreng hasil gorengan ibu mertua nya. hahaha ;p Memang sedap la mi goreng itu. Hajat dihati mau menapau tapi apakan daya..... melepas la lagi.........


Yang ni plak melantak kat umah kak maznah. Perghhh macam2 ada. Memang memboncit jer pewot waktu itu. Rasa x puas klu makan sikt sangat. Rugi woooo.... Beraya kami x abesh kat situ ajer, pastu kitorang ke umah kak ros plak melantak kue teow goreng. Sedap memang sedap tapi sbb ada kerang... erkk terpaksa kurangkan sket % kesedapan nya tu.. hahaha pape pun tochee la kat sumer tuan umah yg sudi jemput kami makan-makan semalam. Memang kenyang sekenyang2nya...... Tapi kan zip suar masih x bolos lagi la kan... *sambel jeling owang tu* ahahahhaha


Nota Jemari: makan lagi..

3 comments:

akpfapaf said...

saper cakap ko pemandu tak bertauliah?? sbb ko dah ditauliahkan la..buat anak aku nangis..nak ikut ko blk..tak nak blk ngan bapak derang..

Erk..duit raya ko dah bg lom?? aku pun lupa la...kekekeke

AKO said...

tu yg ako riso tu.. bkn apa tkut plak kang bapak nya igt ako dah 'mandrem' anak dia smp x moh balik ngan dia.. erkk aiyo.... ngeriii :p

azuan said...

best leh makan..
masih beraye le ni..