Followers

Friday, October 30, 2009

Apakah MOTIF ayat KURANG AJAR itu??





BAJA
Bodoh
BATAK
HUTANG LA

KOPERASI BODOH


Alahaaiiiii apakah MOTIF owang2 yang menconteng ayat-ayat macam itu????

Pagi ni ako bangun lewat. So kelam kabut la sket di pagi hari. Kuar je umah, buka je gate, punya la terkejut. Tak pernah2 sepanjang ako duduk kat kawasan perumahan, ada insiden macam tu berlaku. Kira ni pestime la dalam sejarah hidup beRUMAHtangga kat area situ kan. Errmm... yang sadis nya, takde tempat lain ke ko nak menconteng2 kan. Kat dinding umah owang juga.. Yang mengerikan klu2 mereka menconteng2 kat dinding umah ako.

Guurlpppp klu ada la lepas ni, alahaaaiii x tau la nak kata apa. Tak tahu sape punya keje. Mereka-mereka yang x bertanggungjawab macam tu elok kasi sunat 'anu' dier.. Adusss mcm mana lah nak dikatakan kita ni dah MERDEKA kan, klu pangai manusia masih x nak berubah?!!!

MOTIF? MOTIF???
erkk taaakooottttt......

Nota Jemari: Tetiba rasa ngeri lak tinggal kat situ gurlppp!!

4 comments:

TokNabe said...

Rasanya ada orang tak puas hati tu kot... dinding tu pulak jadi mangsanya.

AKO said...

Ye la tu kan Tok..
tak tau sape yg x puas hati sangat tu.. alahaaiii x best laa ada lagi yg suka conteng sesuka ati mcm tu.. Tak bermoral sungguh

CT Delima said...

Kalau nampak baling ngan telor busuk jer Ret hahaha

Ni kes masa skola dulu malas nak belajar dan nak wat keja skola, jadi nya nak lepas gian menCONTENG dinding lah kan hehehe

AKO said...

kot iye pun, alahaiii takkan la conteng kat dinding umah owang... iskk... iskk.. x paham la bdk2 zaman skrg nih.. nak cakap mak bapak yg silap atau cikgu yang TERlebih ajar????

ermm