Apakah MOTIF ayat KURANG AJAR itu??





BAJA
Bodoh
BATAK
HUTANG LA

KOPERASI BODOH


Alahaaiiiii apakah MOTIF owang2 yang menconteng ayat-ayat macam itu????

Pagi ni ako bangun lewat. So kelam kabut la sket di pagi hari. Kuar je umah, buka je gate, punya la terkejut. Tak pernah2 sepanjang ako duduk kat kawasan perumahan, ada insiden macam tu berlaku. Kira ni pestime la dalam sejarah hidup beRUMAHtangga kat area situ kan. Errmm... yang sadis nya, takde tempat lain ke ko nak menconteng2 kan. Kat dinding umah owang juga.. Yang mengerikan klu2 mereka menconteng2 kat dinding umah ako.

Guurlpppp klu ada la lepas ni, alahaaaiii x tau la nak kata apa. Tak tahu sape punya keje. Mereka-mereka yang x bertanggungjawab macam tu elok kasi sunat 'anu' dier.. Adusss mcm mana lah nak dikatakan kita ni dah MERDEKA kan, klu pangai manusia masih x nak berubah?!!!

MOTIF? MOTIF???
erkk taaakooottttt......

Nota Jemari: Tetiba rasa ngeri lak tinggal kat situ gurlppp!!
Share:

4 comments:

  1. Rasanya ada orang tak puas hati tu kot... dinding tu pulak jadi mangsanya.

    ReplyDelete
  2. Ye la tu kan Tok..
    tak tau sape yg x puas hati sangat tu.. alahaaiii x best laa ada lagi yg suka conteng sesuka ati mcm tu.. Tak bermoral sungguh

    ReplyDelete
  3. Kalau nampak baling ngan telor busuk jer Ret hahaha

    Ni kes masa skola dulu malas nak belajar dan nak wat keja skola, jadi nya nak lepas gian menCONTENG dinding lah kan hehehe

    ReplyDelete
  4. kot iye pun, alahaiii takkan la conteng kat dinding umah owang... iskk... iskk.. x paham la bdk2 zaman skrg nih.. nak cakap mak bapak yg silap atau cikgu yang TERlebih ajar????

    ermm

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.