,

Beraya@TTDI

Masih dalam mood beraya kat opis ako nih. Dapat jemputan dari BOSS section untuk melantak tengari semalam di umahnya. Klu dah nama pun makan FREE, takkan nak tolak kan. So berkonvoi la kami sumer ker lokasi penggambaran makanan di TTDI.

Yeehaaa kami sudah sedia untuk sesi mengisi pewot.

Tengkiu to Ai Peng sbb sudi tumpangkan kitorang. Hati2 memandu tu ye. Kecut pewot ahkak2 kat belakang tu.. hahaha

Tadaaa kami sudah sampai di lokasi penggambaran. Oooo sudah tidak sabar memasing mau melantak.

Sebelum melantak, kena la ada sesi potong memotong di dapur terlebih dahulu. Memang rajin mereka itu. Aterr kata mau makan FREE, maka harus la kasi tolong pape yang patut dulu ye.

Ooo b4 melantak kita kasi posing2 dulu sama itu budak kecik merangkap anak tuan umah. Tomeiii mcm anak jupun.

Lagi posing bersama si kecik.

Posing manja sungguh budak itu. Layan kan aje la.

Ini ekceli sesi selepas melantak. Mereka mau membasahkan tekak dengan minuman panas pulak.

Haaaa yang ini baru betul2 sesi melantak... Apa tunggu lagi, jom kita makan!



Macam-macam ada. Ni je yang sempat ako snappy. Nyummmm sangat sedap itu nasi.

Tengkiiu tuan umah kerna sudi menjemput kami sumer untuk sesi penggambaran melantak bersama makanan2 itu. Psstttt.... kenyang sudah!

Nota Jemari: mengantuk lepas tu.....
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.