Followers

Tuesday, October 20, 2009

"Eheh dah sampai laaa tapi mana tukang masak ek?"

Yeehaaaaa yeay..yeay...dah sampai!!
Penat memandu, akhirnya sampai jua kami ke teratak tukang masak. Tapiii kan cuba kowang tengok kat bawah nih.. erkk

Rasa nya dah berulang kali en dan pn burung ni datang beraya dengan tukang masak kan.. iskk.. ooo rehsia pn burung pandai masak ghope nyer belajar dari tukang masak yer?!! muahaha bocor rehsia ;p

Bila mereka dah slalu sangat bertenggek kat umah tukang masak, tengok la sendiri, dah mmg buat mcm rumah sendiri ghaye nya. Ye ye bak kata pepatah, 'rumah mu, rumah ku jua'. muahahaa...

ermmm bila la dapat makan ni kan?? Lapar dah nih. Al-maklum sampai umah tukang masak dah mmg melewati waktu makan tengahari. *psstt dek, owang soh tgk makanan, yg ko pi tgk abg sodep sape soh... aiyaaakkk*

Jom makaaannnnnnnnn!!! Berhimpit2 la kowang kat meja makan itu. Memang tak toleh kiri kanan dah memasing. Berselera sungguh kowang ye dapat makan masakan ala-ala kampung gitu.

"pssttt mat, erkk ako kan ako kan x reti arr makan makanan kampung.. opsss silap silap mksd ako, ako x makan rebung, tapi ko jgn riso seb baek ada sotong ngan ikan pari, walaupun lauk asam bkn pebret ako"

hoit apa tunggu lagi, makan daaaa.. Ngapp!!

"Derang ni tau makan je kan, kita juga yang kena basuh pinggan."

"Betul tu kak ct, takpe la kita kan surirumah yang berdedikasi"

muahahahaa.... opsss seb baek x tambah lagi sowang tukang cuci.. psstt pn burung oo pn burung... laarrikkkk *ada yang kena tembak ngan en burung ni kang... *

Nota Jemari: kenyang tul... nama pun makan kat umah tukang masak ngehhh ngeh..

2 comments:

CT Delima said...

tu ler ko cuma tau makan jer ehh ret. lain kali k.ct nak suh ko lak yang cuci pinggan kat umah mat tu kasi kilat tau hehehe

AKO said...

erkk ye la ye la, bkn kat umah mat jer, esok2 saya makan kat umah akak saya kasi cuci piuk belanga sekali ek.. sampai berkilat mauhaahhaa... :p