,

Ke Kuarters KLIA la pulak..

Sabtu baru2 ni ako ke area Kuarters KLIA di Sepang. Sudah lama mau menziarah keluarga ini. Dek macam2 kebizian yang melanda, akhirnya baru lah tercapai jua hasrat melawat rakan arwah mak ngan abah yang dah kami anggap macam keluarga sendiri itu.


Ako mmg suker gi sana. Apa tak nya klu bab masakan, aunty tu mmg superb masak memasak. So, masa kami ke sana, dihidangnya kami soto. Konon nya kasi semangat makan makanan dari Johor. Keluarga ini dulu pun menetap kat JB. Atas tuntutan kerja, maka mereka berpindah ke KLIA. So bila dah berkumpul ramai2 mcm tu, musti la nak naikkan aura dan semangat bau2 dari johor. Opsss opsss before tu, kang ada yang konpius plak kang. Ako nak heboh2 kat sini, ako bukan anak jati JOHOR ye, harap maklum. Ramai dah yang asek salah paham je nih.



Klu dah sampai sana, musti x sah klu x layan koleksi duit2 yang pakcik ni kumpul. Semangat beb bila tengok duit2 lama tuh. So klu ada duit2 peringatan ker, konpom la ako akan tolong belikan. Sejak keje kat situ, kira kan ako x miss la belikan duit2 kenangan tu untuk dia. Owang yang keje bank pun x de feel nak jadikan koleksi duit2 lama ni sebagai kenangan.

Agak2 klu dijual balik duit2 lama, mau nya beribu riban kan rege duit-duit itu.

Nota Jemari: Hobi ko apa plak?? erkk....
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.