,

Raya @ Puncak Alam dan Rawang

Masih pada ari Sabtu yang sama juga, 17 Oktober 2009. Ako ke Puncak Alam, Shah Alam. Ni adalah kali ke-2 ako menjejakkan kaki ke area situ. Sangat2 fobia sbb takut insiden tersesat 2 tahun lepas berulang kembali. Tapi alhamdulilah akhirnya berjaya juga ako sampai ke situ walau ada sesat2 sket.

Memang plan mau ke umah cousin ako ni dalam waktu petang. Tapi tunggu yang lain x kunjung2 tiba maka ako amek keputusan mau 'amek angin' sket kat area situ.
Jalan punya jalan last2 terbenti plak kat area kedai itu. Apa lagi kasi pekena teh tarek la di petang ari. Perghhh sangat lazat lemak berkrim..

Lepas maghrib, berkonvoi plak kami sumer menuju ker Tmn Tun Perak, Rawang. Dengar2 owang kat sana ada buat bbq party.

Aiyak.. sowi la Tok Bond, gambar ko ada sket blur2 gitu. Ater ako pun dah lupa mana ako simpan gambar2 yg lain. Yang ini je yg ada dalam simpanan henpon ako. Minta ampun yee!!

"eheemm pesanan buat sumer cousin ako, gambar2 sila kasi edit. Gambar2 yg x berkenaan sila jgn gatal2 mau tempek dalam blog ye. AWAS kowang!! muahahaha"

Maka, malam itu raya ako disudahi dengan melantak western food. Sekian.

Nota Jemari: x puas ..
Share:

2 comments:

  1. hahahahahah....."pesanan" ko tu tak laku kalau tak di susuli dgn "upahnya"......betul tak cousin-cousin yg lain...?????
    "BETULLLLL!!!!!...." (aku tolong jawapkan...hehehehehh)

    ReplyDelete
  2. ko buat laa...
    kang ako BOIKOT g umah ko lagi...

    huhuh....

    jangan weiiii bahayaaa...
    nyawo den tu.. wkakaka :p

    *eheh siyes beb*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.