,

Selamat Hari Raya





Salam raya untuk sumer.. Masih dalam bulan raya lagi kan. Ako skrg tgh takde mood nak menghapdet. Maka, cerita2 lepas ni maybe hanya bertempekkan gambar semata2. Hotak tengah serabut sket maka mau bercerita ceriti, tahap keMALASan tgh melanda yang amat tinggi sekali. Kat atas ni ada sket gambar2 sekitar sambutan raya kat umah Lin tempoh hari. Meriah!! Maaf sangat2 pada tuan umah sbb keSIANGan nya ako tak banyak membantu. Kisahnya ako kan ssh nak pulang ke pangkal jalan, so bila sesekali pulang ke sana, maka harus la mau beraya sakan ke sana ke mari. Hopefully tuan umah dan yang lelain tu tak marah la ye sepanjang keHILANGan ako tempoh hari. erkkk psstt ada kah yang windu??? wakakkakaa...

Walau pape pun, sambutan raya kat sana mmg meriah. Banyak makanan, banyak acara, banyak ragam. Malah, bukan takat mak2 dan bapak2 budak yang gumbira, anak2 pun turut sama bergumbira malam itu.


Borak, makan, borak makan....

Selamat Hari Raya, sumer.
Maaf Zahir dan batin ye!!

Nota Jemari: citer cam tergantung.. layan je la ek...
Share:

2 comments:

  1. oh.. masih dlm mood raya ya.. eemmm teruskan smpi ke raya deepavali ni

    ReplyDelete
  2. uit...gemoknya saya..hahaha..

    selamat hari raya kak ret..Diwali..ammakk..hahaa

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.