Followers

Friday, October 16, 2009

Selamat Hari Raya





Salam raya untuk sumer.. Masih dalam bulan raya lagi kan. Ako skrg tgh takde mood nak menghapdet. Maka, cerita2 lepas ni maybe hanya bertempekkan gambar semata2. Hotak tengah serabut sket maka mau bercerita ceriti, tahap keMALASan tgh melanda yang amat tinggi sekali. Kat atas ni ada sket gambar2 sekitar sambutan raya kat umah Lin tempoh hari. Meriah!! Maaf sangat2 pada tuan umah sbb keSIANGan nya ako tak banyak membantu. Kisahnya ako kan ssh nak pulang ke pangkal jalan, so bila sesekali pulang ke sana, maka harus la mau beraya sakan ke sana ke mari. Hopefully tuan umah dan yang lelain tu tak marah la ye sepanjang keHILANGan ako tempoh hari. erkkk psstt ada kah yang windu??? wakakkakaa...

Walau pape pun, sambutan raya kat sana mmg meriah. Banyak makanan, banyak acara, banyak ragam. Malah, bukan takat mak2 dan bapak2 budak yang gumbira, anak2 pun turut sama bergumbira malam itu.


Borak, makan, borak makan....

Selamat Hari Raya, sumer.
Maaf Zahir dan batin ye!!

Nota Jemari: citer cam tergantung.. layan je la ek...

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh.. masih dlm mood raya ya.. eemmm teruskan smpi ke raya deepavali ni

AiE bAhRi said...

uit...gemoknya saya..hahaha..

selamat hari raya kak ret..Diwali..ammakk..hahaa