3 Disember 2009, 'Gift Giving' bagi department ako. Macam tahun2 lepas juga cuma kali ni kita ubah sket cara pertukaran hadiah. Klu sebelum2 ni kita buat undian dengan cabutan nama. Tapi kali ni, kita buat game. Siapa menang bole pilih hadiah dulu. Wah sangat lah excited!! Tapi kesudahnya ako juga jadi owang terakhir tuk pilih hadiah. Sebabnya tak menang pun sumer game yang dipertandingkan. Mencikkk!!!!


~sangat khusyuk membuat game pertama tapi kalah jua~

Sape menang game buleh pilih hadiah. Ko x excited ke nama nya tu!!??? Berangan nak hadiah besar...huhu...

Last2 tatap kalah dan kalah. Akhir2 kena denda pecahkan telur. Memula dibagitau, dalam empat2 biji telur ada sebiji yang belum direbus. Harus la ko pilih telur berhati2, x nak terambil telur yang belum masak. Tapi kesudahnya mereka menipu!! Sumer telur adalah sudah direbus 100%.  Cisssssss!!!!!

Camne derang leh menang... Belum dapat jawapan dah beratur dulu.. Iskk... sumernyer MENIPU aka MENIRU!!! alaahaaiii lurus bendul ghope nya ako nih... iskk iskk....

Dan dalam banyak2 hadiah yang ako pilih, *x byk pilihan dah pun*, ako dapat hadiah seperti di atas. Towel muka 4 helai dari AKEMI. Tengkiu....

Akhir sekali, mood disudahi dengan cahaya kegembiraan bila diumukan ako dan Ryn dapat award sempena penat lelah kami berlatih untuk menjayakan malan annual dinner tempoh hari... Yeeehaaaaaaaa!!! I lap u laaa BOSSS n kepada yang telah sudi mencalonkan kami berdua .... Alhamdulilah dihargai jua.

Nota Jemari: murah rezeki, petang ni kami banjer makan2....