Followers

Friday, January 30, 2009

Half Day

Jap agi kul ada miting..
Pastu konpom lunch time..
Just nak inform, petang ni ako half day.
Cuti pertama yg ako amek bagi tahun 2009.

Sekian.

Nota Jemari: bila pertama musti ada kali kedua, ketiga

Jom Kelah!

Kowang oo kowang,
Jom la kita berkelah sambel main layang2..
Ala x jauh pun..
Kat area selayang je..
Jom laaaa.......

Kita wat potluck gitu..
Sorang bawa satu ayor n satu makanan ker...?!
Ala x yah bawa makanan berat2 coz kita ajak kowang ni lepak waktu petang2.

Bila tu?
Esok, Sabtu 31hb Jan 2009

Jam berapa??
Dalam kul 5 petang hingga jam 7 malam..
Takkan nak lepak sampai malam kot.. Agak2 la kan. Malam ako ada hal lain plak.. ekeke :p

Ok ok kowang x tahu kat mana ker? Klik sini. sini lagi

Jom! Jgn lupa bawa tikar, khemah, payung dan yg sewaktu dengannya!

p/s: itu pun klu tak HUJAN la ye

Nota Jemari: saja lepak ramai2

Thursday, January 29, 2009

Gong Xi Fa Cai

Alkisah nya ako terlupa sangat arini ada jamuan CNY tuk department ako. Seb baek la kebetulan arini ako TERpakai baju kaler maroon ala2 merah. Kekdah nya konsep jamuan itu adalah wajib berpakaian MERAH. huhu...

Jamuan adalah di cafe opis ako.. Ye ye ako cukup vangga nak tempek cafe opis ako kat sini. Sangat2 cantek, OK!!! *kembang lobang idong dah ni*

Ooooo itu ruangan tuk owang ramai makan. Jamuan kami di bahagian atas sket dari itu tempat. Disebut ruangan 'ala carte'. Klu kowang datang sini nak makan bole gak lepak kat bahagian 'ala carte'. Cuma rege makanan adalah sangat2 berbeza n agak mahal dr biasa yek.. Klu privasi pun ada disediakan. Ooo itu ruangan agak terkurung sket, cam ala2 bilik la sket ye... Slalunya owang2 beso je suker makan katruangan privasi nih. *asal tetiba ako promote cafe opis ako nih ek??*

Malas nak citer dari mula. Apa yang penting adalah waktu M.A.K.A.N. yeeehaaaaaa So, Jom kita melantak dulu *wink* Ekceli malas nya nak citer.. So kowang gi la layan gambar2 kat sini dulu k.. Ada banyak gambar lagi tapi sumer kat dalam PC opis. Layan la gambar yg ada ni dl ye.

Ooooo ini saja ako try test gambar sebegini.

Yeee Saaangggg!!!!

Nota Jemari: Sekian!

Wednesday, January 28, 2009

Sandwich je!!

Ako lapar..
Mau makan..
Masuk dapur..
Nampak roti dan telur..

Malas nak masak2 sakan.
So menu paling senang, S.A.N.D.W.I.C.H aje laa..
Tengah lapar, sumer sedap.
Tambah plak ada dizert dadih strawberry...
Nyummmyy slurrpp...

Burllpp.. opsss
alhamdulilah

Nota Jemari: camni la 'owang bujang'

Hajimemashite!!

Malas nak citer panjang, ini adalah lunch ako tadi.
Makan ramai2 ngan budak2 section ako kat itu kedai.
Pestime makan kat situ..
Price adalah reasonable..
Bole cuba lagi.. Kowang yg suker pun bole la try makan kat situ.
Lokasi adalah di tingkat 6, Sogo KL.

Jom try *wink*

Ini adalah makanan yg ako order.
Sila jangan tanya apa kebende nama nya.
Konpom ako x reti nak sebut.

Ada ayam, ada salmon, ada jeli yg sangat sedap, ada sayur2 dan opkos la ada sup miso.

Sila abaikan pp ako yg 'bulat' itu..
Hepp... itu sbb ada 'sesuatu' dalam molot ako..
Sangat la menyelerakan.
Jom jom, sape mau join makan kat situ??!!

macam-macam tapi idok le ako tahu nama2 makanan itu yek..
tapi mmg gerenti sumer nyer sedap2..

burlpppp.... abesh daaa...
Sedap.. hingga menjilat pinggan..
slurppp....

Nota Jemari: nak sushi! nak sushi!

Tuesday, January 27, 2009

s.u.n.y.i

ABIN dah balik...
alaahaaiii sunyi balik umah nih...
sepi aje..
dan rutin ako kembali mcm biasa..

b.o.s.a.n!

Nota Jemari: h.i.d.u.p.s.e.p.i.s.a.n.g.a.t.m.e.m.b.u.h.s.a.n.k.a.n!!!

Monday, January 26, 2009

Drama Chinese New Year

26 Jan 09
8tv : 8.30 pm
Shop 'til you drop in this snazzy comedy starring Cecilia Cheung as Fong Fong.
Fong is a super-Shopaholic who has landed herself into some serious debt. She seeks the help of Choosey (Lau Ching Wan), a psychiatrist who has hilarious psychological issues of his own. Enter billionaire Richie (Jordan Chan), a competitive shopaholic whose habit is to only buy what others want. Both men develop feelings for Fong, but will she pick money over moral matter? The Shopaholics is a hilarious love-triangle that begs the age old question: Can money buy true love?
Starring: Cecilia Cheung, Lau Ching Wan, Ella Koon, Jordan Chan

Ekceli drama ni dah ulang banyak kali cuma arini ako tergerak nak tengok sampai abesh..
Yupp drama ni penuh psikologi. Ako kan suker bab2 psiko nih..
Lain dari yang lain. Mencari cinta sebenar melalui kaedah psikologi tapi klu kat msia mmg konpom x logik la nak buat kan. Cuma mana le tahu kot2 ada plak adegan camtu kat msia nih.. Dah nama pun 'psikologi' kan?!

Klu kowang tgk dari mula, konpom kowang paham. Nak soh ako citer??? Idok le ako mampu nak citer yek... Tengok n layan sendiri.. Nama pun psiko *bluwek*

Nota Jemari: psiko psiko psiko

TERINGIN tapi...

Petang ni ako teringin nak makan sesuatu..
Mcm mengidam plak bunyinya nih..

Ako masuk la blog che mat gebu.. kot2 la boleh cari resepi yang diidam2kan..
ERmmm belek punya belek, wah banyak nya resepi.. Nampak mcm senang je nak buat tapi kan klu la takde bahan2 tu kat umah tambah takde plak oven atau microwave atau piuk kukus dan yg sewaktu dengannya, harus la segala niat suci murni nak memasak dibatalkan aje, ye tak!!

Tambah2 lagi, ako ngeri ngan percubaan2 membuat sesuatu yang baru nih.
Konpom mmg takkan menjadi punya.
So daripada ako bersusah payah nak buat tu sumer, baik ako siap2 kuar umah, memandu terus ke pasar malam sahaja. Muahaha... Jom jom, petang ni ada pasar malam kat area sri gombak. So, tunggu apa lagi, moh la ke sana cari makanan.

Aiyoo... tengok resepi2 tu sumer, windu kat arwah MAK. *sigh*

Nota Jemari: tak sempat nak belajar memasak pun.. huhu... :(

Terukai segala-galanya, ako pasrah!!

Malam tadi ako ke umah pak teh.
Ada hal keluarga yang perlu dibincangkan..
Apakah itu?

Mereka sumer sedang sibuk berbincang.
Perbincangan yang terlalu hangat.
hurmm... Tapi ke mana kah ako menghilang??

Ako tidak berminat ikut serta dalam perbincangan itu.
Jadi, kami bertiga wat perbincangan sendiri.
Hahahahaa..

Tapi tapi apa sebenarnya perbincangan mereka yek??

p/s: che mat, kak ct, tarak album arr... frust nih!! :p

Nota Jemari: Ako pasrah!!

Minum petang di Setapak Indah

Petang yang indah berangin sepoi2 bahasa.
Tak tahu nak buat hape. Tergerak nak ke kedai ini. Mau makan 'pisang awak' cicah sama kicap. Nyummmyyy... tapi cam x besh klu melantak sowang2. Maka ngan x malu nya, ako terjah aje ke umah kak CT n Che Mat.

Kedai itu adalah terletak di Sri Gombak. Klu kowang mengidam nak makan itu pisang sama kicap, boleh singgah kat itu kedai. Mmg sangat2 sedap klu makan waktu panas2.

Mesej mesej kat CT, wah dia tgh buat kek ceklat. Perghhhh mmg langkah kanan lagi la nampak gaya nya. Hajat nak soh kak ct buatkan teh dangdut ahahaha tapi teh biasa juga yg dapat. Jadii laaaa kann... Ni sampai2 je umah derang, ako skodeng owang baju putih itu. Erkkk... gurlpp kowang jgn tanya ako dia tgh buat hape eh. Tgh skodeng anak dara jiran sebelah kot.. Opssss ya ampunnnnn che mat... *kang kak CT bambu ako ngan penyapu lak kang muahhahaa*....

"Che matt oo che mat, tgh wat hape tuh??"

Wah rajin nya, 'anak dara' sape nih??? eheh silap silap laaaaa kak ct ghope nyer.Muahahhaa... Rajin, bini sape nih??!! Amboii, awat yg sowang tu tersengeh2 cam kerang busuk? "Awat, bini cheq ka nih??"

Jom pekena pisang goreng cicah kicap sama teh tarek!!
Nyummm nyumm... sedap woo...
Makan ramai2 baru syiok... klu makan sowang2 hurmm... konpom x lalu.. ecehhhh cehhh wakakakakaa!!!

Yang paling best akhirnya dapat gak merasa kek moist yg kak ct masak tuh.. sedap hingga menjilat jari. Nak minta lagi tapi keMALUan terserlah.. muahaha.. opssss... Pape pun mmg konpom ari2 makan kat umah kak CT, badan pun dah cam tong.. tidakkkk!!!!!

ehemm ehemm..
Tapi oleh kerana kita takde anak besar utk dikenenkan dgn Ret maka apa kata kalau kita angkat je lah Retna ni jadi adik angkat Kak CT dan CM... Berat tak kamu Ret?? Hehehe
muahahahhaa.... aiyo ber'angkat2' plak dah... adehhh :-D

Nota Jemari: laapaaarrrr!!

Sunday, January 25, 2009

Perjumpaan keluarga

waduhh.. arini kan 25 hb..
Bukan arini ako ada perjumpaan keluarga ngan pakcik dan makcik ako..
hurmm gurlpp... dag dig dug..
Oooo ako terasa debaran..
Apakah itu?

Oh ye, ako maybe akan kebzian sepanjang taun nih..
Mungkin ako akan kurangkan xtvt bersosial.
Haruss simpan & cari duit lebih..
Alaahaii...bila mau kaya nih???

Dag Dig Dug!
Berdebar2 jantung ku...
Saspen!!

Nota Jemari: makan beso kah?

Saturday, January 24, 2009

Proses pembersihan


Kolam ikan itu sudah lama tidak bercuci.
So arini ako paksa budak 2 orang itu cucikan kolam ikan.
Baguss bagus budak itu.
Enjin yg sudah rosak, skrg tidak lagi.
Jadi, air terjun kolam itu sudah bole berfungsi lagi.

So beep2.. ko jgn nak kutuk2 kolam ikan itu yek :p

Yeahh sudah kelihatan ikan-ikan di kolam

Nota Jemari: Lin, ajak la hubby memancing kat kolam ikan area umah ret ;-)

Supper ke dinner?

Pas abesh layan puisi pewot memasing dah berbunyi2. Lapar yang amat. Tu la sombong sangat masa kat laman santai, memasing kontrol keMALUan sendiri, sudah nya kelaparan le jawabnya. Aiyaaakkk!!!! Kata sepakat nak makan kat Kg Baru sahaja.

Kami masih menanti ketibaan 'makcik' itu bersama anak2nya.
Waduhhhh tersesat ke? Al-maklum makcik itu sudah tua dari ako..muahahaha harus ada ingatan yg kekurangan sket.

Menanti penuh kesabaran.
Tapi cuba kowang tgk muka pakcik itu nampak kebulur sangat dah...
Muahahahha oppsssss :p

Yeehaaaa akhirnya mereka sudah tiba.

Dia sanagt2 manja malam itu.
Harus mau berkepit saja.
Uishh... ada sesape yg jeles kah??
Ohh dia main kayu tiga ya sama ako?!!!!

Pilih restoran yg paling dekat dengan kete.
Tempat itu jadi pilihan. Sangat la sedap! Puas n berbaloi makan itu tempat.

Hasil tangkapan Irfan.
ERmm.... 'dekat' sungguh gambar itu.
Aniweii, sudah kenyang harus la pulang!

Syyyyy jangan bilang sesape.
Kami balik tepat jap 1 pagi.
erkk...

Nota Jemari: jom deting lagi

Malam Puisi Keranamu Palestine


Sehari sebelum 'makcik' ni mesej ako ajak layan artis baca puisi.
Aiyo... hehee sudah lama ako x layan dengar owang baca puisi..
*iyer ker??*

Memandangkan ako tarak wat pape, so ako setuju aje pollow 'makcik' tuh.
Diajak nya 'pakcik' ini bersama.
Setelah sebulat sore diambel, maka bertemu la kami sumer kat Laman Santai perkarangan Istana Budaya malam tadi. Ako ngan 'pakcik' itu sampai agak awal juga. Ekceli ada ke'malu'an sket memula sampai ke tempat kejadian. Ater kami tengok terlalu ramai artis, wartawan dan juga owang2 besar berada di situ.

Ohh.... kami terasa sungguh kerdil sekali.
Dah nama pun ada ke'malu'an, so kami telah sepakat melepak di bahagian yg agak tersorok sket. Eheh... owang MELODI!!! hahaha ye ye akhirnya ako berjaya juga melihat owang melodi yg slalu terjah2 itu.. Oppsss bkan bukan bukan naz terjah tapi yang lagi sowang.. Lerrr pendek je mamat tuh.. aahahhahaa..

Mata ku!!
Terlalu taksub melihat keadaan sekeliling.
Phewww ramai nya muka2 yg pemes.
Ishh kowang ni x reti2 ker, dah tadi ako cakap kami ada ke'malu'an, maka harus lah hanya diam menyepi saja kami di satu sudut.

Yeah... bila dia datang, kami kureng sket ke'malu'an itu.
Dia penyeri majlis juga.
Macam biasa, permulaan adalah sangat malu2 kambeng.

Kami berubah tempat. 'Makcik' itu sudah tidak sabar2 mau jumpa 'kekasih hati'.
Ooooo.... ako ikut saja tapi walau sudah ke depan masih lagi jarak kami terlalu jauh dari pentas. hurmm.... sowi 'makick' sbb kan ke'malu'an kami, maka sekadar dapat duduk di situ saja.

Bak kata sms dari fara;
"uiks. Ko layan mende2 mcm ni? KagOm aku beb. hehe"

hahaha ye ye ako sendiri kagom ngan diri ako sebab adalah pertama kali boleh tersangkut kat xtvt seperti ini.

Yeehhaaaa Haji Aznil sudah kembali.
Akhirnya... pengacara yg kami nanti2kan.
Sangat la syiokkkk dan pandai mengacara majlis dari suram ke suatu yg meriah. Syabasss pak nil!! Keep it up!

"Kak Ct oo Kak CT,
rugi tau x join kitorg mlam tadi.."


Kowang kenal itu??
Yeah, Datuk Yusof Haslam.
Sangat best mendengar dia baca puisi tapi bila part anak dia si shamsul yg baca, adehh hancusss!!!!!

Dalam ramai2 yg baca, ako paling suker satu pompuan itu tapi erkk ako x tahu nama dia sape. Aiyooo ahkak teruja OK!!! sampai luper mau snap dia punya gambar.
Paling lawak dalam berpuisi adalah David Teoh.
Muahahaha... Aiyakkk nak citer suasana kat sana ermm x reti plak.. Lenkali kowang patut pegi tau! Memang bagus la xtvt itu. Tahniah buat Utusan dan yg sewaktu dengannya.

Ok laaa... ako malas nak citer pasal artis2 berpuisi.. Oh sangat la ramai, OK!
Psstttt makcik, pakcik, ako sangat suker lagu nyanyian dari kopratasa itu..

"Sampai... sampai.. sampai... sampai....
hahahahha lirik sangat2 la senang..!!!"

Dia sudah keboringan. Ater mana la dia paham apa yg sedang berlaku.
Tetiba boleh bermanja2...
muahahha... dia mmg sangat manja. Auww...!!

Bila dia tengah boring. Ohh... dia membaca. Eheh.. dia sudah insaf dan paham kah situasi sekarang? Bagussss anak sape ni ek?? Tapi betul kah dia sudah paham??

Ooo dia mula mencari perhatian.
Dia mula ingin sama beraksi.
Tapi baca puisi kah dia di atas itu kusi?

Lorrrr..... ye ye kami paham. Dia mmg tgh keboringan.
Adehhh.... ghope nye hanya kami je yg masih tetap paham.
Alahaiii awak, sian awak keboringan yer.. Nakwat mcm mana, ibu awak tgh sonok melayan 'kekasih hati' di depan pentas.

Overall, xtvt itu sangat2 menarek walau di saat2 akhir ako agak keboringan sket.
Thanks 'makcik' sbb ajak ako join ini program.
Lenkali kita gi lagi k. Harap2 pasni 'kekasih hati' ako plak yg jadi jemputan.

Nota Jemari: laparr... jom kita pegi makan

Friday, January 23, 2009

Sumpitan 'kacang hijau'

Khas tuk kak CT n CM...
heheheh pssttt kacang sudah ada... straw juga sudah ada,
pstt bila bole belajar menyumpit nih??

muahahaa.... rasa nya beribu2 kacang ada tu..
Konpom pasni musti terror ako menyumpit...
wkaakakakaka

Nota Jemari: ehemm... kenangan ek :p

Thursday, January 22, 2009

Al-Fatihah

khusuk nyer... - Fotopages.com

Dapat berita petang tadi, mamat dalam gambar ni baru je meninggal sbb eksiden. Memasing terkejut sangat coz sabtu yg lepas baru je jumpa ngan dia kat kenduri kawen sorang teman. Tak sangka, ajal maut sumer dah tertulis.
Moga roh arwah ditempatkan dikalangan owang2 yg soleh dan beriman. AMIN.

Al-fatihah

p/s: sedih bila dapat tahu isteri arwah sedang pregnant 3bulan.
Klu sudi, baca la blog arwah kat sini

Nota Jemari: he is a friendly n gud friend

Siapa plak 'UNCLE JAS'??

???? : Nana, ni uncle jas r u at ur mum hm tis week end?
*Ako yg blur bila baca sms itu*
Ako : Salam uncle JAS? Sape ye?
???? : Husband Cik Su jb lah
AKO : Erkk jap jap konpius.. Cik Su? Uncle slh no kot ni. Ekceli nk sms no sape ye?

sampai ke sudah takde reply dah dari 'uncle jas' tu..
Hahahahaha ako konpius pepagi buta dapat sms dari no yg x dikenali...

Nota Jemari: Mati2 ako ingatkan 'Uncle J'... muahahaha...

Wednesday, January 21, 2009

Still Loving You



Time, It Needs Time
To Win Back Your Love Again
I Will Be There, I Will Be There ...
Love, Only Love
Can Bring Back Your Love Someday
I Will Be There, I Will Be There ...
Fight, Baby I Fight
To Win Back Your Love Again
I Will Be There, I Will Be There ...
Love, Only Love
Can Break Down The Walls Someday
I Will Be There, I Will Be There.
If We'd Go Again All The Way From The Start
I Would Try To Change Things That Killed Our Love
Your Pride Has Built The Wall So Strong That I Can't Get Through!
Is There Really No Chance To Start Once Again?
I'm Loving You.
Try, Baby Try
To Trust In My Love Again
I Will Be There, I Will Be There ...
Love Our Love
Just Shouldn't Be Thrown Away
I Will Be There, I Will Be There ...

If We'd Go Again All The Way From The Start
I Would Try To Change Things That Killed Our Love
Your Pride Has Built The Wall So Strong That I Can't Get Through!
Is There Really No Chance To Start Once Again

If We'd Go Again All The Way From The Start
I Would Try To Change Things That Killed Our Love
Yes I Hurt Your Pride And I Know What You Been Through
You Should Give Me A Chance, This Can't Be The End

I'm Still Loving You ...
I'm Still Loving You ..

Nota Jemari: layaannnnn

Sepetang bersama CT DELIMA

Petang tadi ke umah kak CT sekadar menyampaikan hasrat si burung kasawari. Buah nenas yg dibawa khas dari Johor selamat tiba ke tangan kak CT. Ako ni idok le reti nak memasak sangat so 2 biji ako dah bagi kak CT, ada lagi 2 biji erkk harus ker ako buat gulai juga itu nenas? Pape pun terima kasih la buat kasawari n linda atas buah mereka itu.... *wink*

Kata nya terjahan di waktu petang ari kan, so dijemputnya la ako ni naik ke umah berehat sebarang soploh menet. Alhamdulilah, rezeki di petang ari. Dijamunya plak ako ngan ayor teh dan hotdog bersalut roti dan telur. Nyummmyyy.... sedap sbb ada owang masak dan hidangkan. muahahahhaa... Tengkiu kak ct atas layanan dan minum petang tadi. Tapi cakap awal2, klu terjah umah saya, konpom ayor masak mati aje yg ako hidangkan. ahakssss.... :p *ater, nama pun umah bujang kan!!*

Klu dasar blogger, x sahkan klu x bergambo. Ye ye harus la ako tempek muka tuan umah itu. Kang merajuk plak, sian plak laki dier nak pujuk. hahahaha

Hujan turun tiba2.. Cadang nak melepak soploh menet dah jadi sejam dua. Iskk... Pape pun tengkiu la buat kak ct sbb sudi jamu saya. Sepetang bersama CIK CT. psttt.... hajat di hati nak belajo sumpit kacang hijau... muahhaa.. bila mau ajar? :p

Nota Jemari: ehemm.. sila abaikan soklan jiran depan umah tu ek.. ekeke :p

Chinese New Year

Jom jenguk opis ako jap

iskkk ako ghase dah mcm masuk ghumah owang cina jer..
adehh...

lorr.... banyak2 limau, tinggal sebiji jer??!!!
woittt sape makan limau banyak2 nih weii????

Hepi Chinese New Year buat kowang yg sambut ye ;-)

Nota Jemari: pstt nak angpau merah!

Tuesday, January 20, 2009

Apakah makna nya ini??

sms dipagi ari dari kakak ako;

Perjumpaam d umah pak teh d adakan pd hari ahad 25/1. Masa nnt pakteh confirm ngan aku. Sab2 cancel sbb pak teh ada kenduri kat kluang.


erkk.. apa kah maksud sms itu?? Perjumpaan apa plak nih? Awat ako x tahu pape.. adehh suspen betul la kakak ako nih!!!

Nota Jemari: apakah itu?

Monday, January 19, 2009

Bila KASAWARI bertemu CHE MAT

Khusyuk buat keje, tetiba dapat sms;
On YM! *wah arahan nampak! :p*
Terus ako on YM jap. Suspen dah nih... Apa la si beep2 ni nak cakap agak nya?! Dag Dis Dug gitu..

Dalam YM;
kasawari (2:10 PM):
kasawari (2:11 PM):
Retna (2:17 PM): yup?
kasawari (2:18 PM): syhhhhhh...
Retna (2:18 PM): apa dia?
kasawari (2:18 PM): ko ada plan apa2 tak malam nanti?
Retna (2:18 PM): malam ni ker?
Retna (2:18 PM): takde
kasawari (2:18 PM): yup..
Retna (2:19 PM): ko kat KL?
Retna (2:19 PM):
kasawari (2:19 PM): syhhhhhhhh..
Retna (2:19 PM): cissss
kasawari (2:19 PM): aku ngn linda baru jab lagi nak gerak..
Retna (2:19 PM): ngan linda?
Retna (2:19 PM): ic
kasawari (2:19 PM): esok linda ada check up
Retna (2:19 PM): drive?
kasawari (2:19 PM): yup..
Retna (2:19 PM): ok
Retna (2:19 PM): sampai kul bape tu?
kasawari (2:19 PM): ingat nak lepak hotel sentul..
Retna (2:20 PM): tarak hal..
kasawari (2:20 PM): 7 kot..
Retna (2:20 PM): ok ok.. meh la datang je
kasawari (2:20 PM): alah.. kira mcm tahun lepas bulan puasa tu..
Retna (2:20 PM): hehehe ok
kasawari (2:20 PM): pagi2 esok aku kuar ar..
Retna (2:20 PM): tarak hal..
kasawari (2:20 PM): orait tq..
Retna (2:21 PM): ala sekali kuar ngan ako pun xpe
Retna (2:21 PM): ok
kasawari (2:21 PM): apa2 hal aku sms..
kasawari (2:21 PM): out
Retna (2:21 PM): ok
Wah detail ko.... muahhahahaa....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dah alang2 ke KL, berhajat plak si burung itu tuk melawat che mat dan ct delima.
Berjanji sakan laa... eh kira TERJAHAN jugak la ni kan. Sesi terjah menerjah ke Setapak Indah.
Diajak nya pulak big boss msjbox dalam terjahan ini. Jom layan gambar je la ek.. Nak buat ayat tgh malas lak nak pikir2 ayat nih...

akhirnya sampai gak siburung bersama isteri tercinta ke umah che mat dan kak CT delima.

Sampai2 je terus kasi makan dulu..
Burllpppp mmg kenyang sampai senak2 pewot ako dibuatnya.
Nyummyyy nasi ayam tuh.. eh jap jap... tu ayam che mat ker tuh???? :p

Pas makan, sesi gosip2 kaum wanita..
Ye ye ako sekadar mendengar...
*eh ye ke dengar je ek?*

Kaum lelaki apa kurang nya..
Sesi mengumpat bukan setakat di sofa malah.....

sambung plak mengumpat kat beranda.
psstt tau arr nak 'berangin'... muhahhahaa...

kami tetap menten melantak lagi...

TQ kak CT...
TQ che mat..
mmg sedap ayam itu.. pasni klu CM bela ayam, jgn lupa sembelih n masak tuk kitrg yek...burlpppss itu tanda kami betul2 kekenyangan..

Belek la gambar2 kat sini

Nota Jemari: kenangan sumpit kacang ijau...*takde kena mengena ngan entri*

Annivesary

Daisypath Anniversary tickers