Followers

Monday, January 4, 2010

Melantak @ rumah BOS msjbox

Ok ok sesi melantak yang ni pulak tak disengajakan. Kebetulan ako mmg ada lunch date ngan sishoney petang semalam. Dan kebetulan si JUN buat panggilan 'pulau' ajak melantak kat umah dia. So, makan FREE jgn ditolak. Menyerbu la kami sumer ke umah dia di Gombak Permai.


Wah wah speciality adalah masakan ketam itu. Hasil masakan dari carney. pssttt sedap!!! Ada yang bertambah2 melantak tu kan... muahahahaa.... To shai, thanks sate itu. To pokcik, thanks air kelapa nya. To sishoney, thanks sbb teman melantak. waakakakakaka.... Ye ye ako mmg datang tuk sesi melantak sesajo. erkk.... erkk ok syadap!! Ye ye nanti ako start la program diet ako tu balik.


Tak yah citer panjang. Tengok gambar je dah tahu betapa berselera memasing menghadap makanan. Khusyuk yang amat. Ketam tu weiiii.... harus la kena concentrate, klu idak, ada plak yang kena shepitt... muahahaha..


Aksi potographer. Iskkkk bape lama tarak jumpa itu budak. Anyway thanks ek gambar tu.. Nanti akak frame ;-)


Bila memasing tengah 'biul'.... Layaaannn kan ajer...

Nota Jemari: thanks..... lepas ni melantak kat umah sape pulak ye?! hehhe

2 comments:

sishoney said...

thanks sbb masih setia as my pilot kat kl.ketam itu sgt sedap sampai sis n bro ross begitu fokus sekali emlantak

AKO said...

hahahaha mmg memasing fokus kat ketam je petang tu :p sampai kita ngantuk2 dibuatnya... adehh