Followers

Wednesday, January 6, 2010

Sesi makan-makan 2010


Samat pagi untuk sumer....
Ok ok staright to the point..

Hari ni boleh dikatakan sumer owang di opis ako sudah kembali bekerja. Ye ye klu dah nama pun sumer org ada, konpom la ada je yang nak banjer makan. Yeezzzaaaaa untuk pertama kalinya bagi permulaan tahun 2010, ada owang mau banjer makan tengahari kat opis ako nih. Adusssss camno nak buat azam tahun baru tuk kurus badan ni kan?!! huhu......

Tapi klu dah nama nya rezeki, melantak ajer la kan.. muahahhaa.. Bak kata owang, rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari!!

So, nak tunggu apa lagi, jom seranggggggg!! MAKAN TIME!

Nota Jemari: erkk gurlpp...

2 comments:

haslina said...

murah rezeki orang belanja tu yea...

;)

AKO said...

yup mmg murah rezeki org tu :)