,

Lunch @ HUB Cafe

Makan lagi... heppp jgn bising2, kasi baca saja ok!!

Lunch tadi kami ke Low Yatt temankan sowang member mau membeli laptop. Memandangkan ako pun mahu membeli sesuatu, maka ako pollow aje la. Cari punya cari, survey punya survey akhirnya member itu sudah berkenan. Maka membeli belah dia di situ. Dan ako juga membeli belah la pape yang patut di kedai sebelah.

Sementelaah menunggu laptop di install segala yang patut, kami pun pegi la melantak dulu. Kat kedai yang ako beli belah tadi ada cafe. Melepak la kami sumer di situ.

~HUB Cafe~ free WIFI

Order cepat cik kak oiii!!
Memasing sibuk memilih menu. Ermmm memandangkan sumer berhati2 memilih maka menu yang dipiilh hanya lah roti sahaja.


Makan dan bersembang. Santai sekali.
Golden potato, sedap ar lembut..
Roti sajo arr....
Bole la klu nak rileks2... Giler makan roti je tengahari, harus pewot memasing berbunyi2.

Nota Jemari: alhamdulilah, dapat juga akhirnya!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.