Followers

Monday, February 15, 2010

Melantak@Kenny Rogers

Pas naik cruise, abin rasa lapar. Eheh ghasenyer aunty nana yang lapar sangat, cakap abin plak kan.. hehehehe ye la ye la, jom aunty nana banjer.

Apa peel la ko suker dok kat lantai tu oii??!!! Isskkk... Dia bukan majok, ntah tiap kali ako start buka flash, otomatik dia akan cangkuk n duduk kat lantai. Aiyaaakkkk ni pesel mana ko bergambar ni abin oii??!! Dah dah bangun, malu dek owang nengok. Ishh x macho la camni.

Buhsan nyaaa.. Bila derang nak amek order abin ni??? Elo elo, saya pun mau order juga.

Nyummmyy tapi ni bukan abin punya.

Ni pun bukan abin makan. Ni aunty nana yang order. aikkk diet kah? wkakakaa

Ha.. ni baru abin punya. Opssss ala abin tumpang makan mama punya je. Mana larat abin nak makan banyak2.

Apa tengok2.. Iskk saya nak minum pun nak amek gambar saya. 

Dek banyak sangat minum, x pasal2 dia leh muntah!! Huwaaaa kijam la ko abin oiii. Kasi aunty nana malu sajor. aiyooo Seb baek la mama ko bawa baju spare.

Ala rileks la aunty nana, nanti abin banjer eskrem eh. 

Eheh budak ni, ye la ye la seb baek ko encem, klu idak, malas aunty nana mau layan. *bluwek*

Nota Jemari: sekali sekala laaayyaannn 

No comments: