Nak MUDA ke TUA???

Si pompuan dah umur 33 tahun..

Lelaki TUA seorang yang berpangkat dan berharta.
Boss kepada si pompuan.
Lelaki TUA seorang yang teliti. Bak kata seorang yang cerewet.

Lelaki MUDA baru berumur 27 tahun.
Seorang anak hartawan. Bakal mewarisi harta mak pak dia.
Tapi suka hidup berdikari.
Takde keje tetap sebab x suker bergantung pada keluarga.

Dedua lelaki suka pada si pompuan.
Si pompuan juga suka pada dedua lelaki.

Lelaki TUA seorang yang EGO.
Lelaki MUDA seorang yang gentleman.

Pada mulanya memang si pompuan suker banget pada si TUA tapi bila bertemu dengan si MUDA yang baik hati, lantas rasa suka si pompuan berpihak pada si MUDA.

Klu kowang, yang mana menjadi pilihan. Mau yang TUA kah? atau yang MUDA kah?

OPsss sila jangan propa. Situasi kat atas adalah dalam citer korea 'Dalja's Spring yang ako tengah dok layan kat KBS skrg nih.

Nota Jemari: Kadang2 kita x pandang rete, keikhlasan tu yang penting tapi pada zaman skrg ni ada lagi ke owang x pandang rete?? Rasa nya rete la MOTIF utama.. ermm alahaaiiii
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.