Sunday, February 28, 2010

Style apa lak ni???


Adehh nak tergelak bila tadi ako tengok gambar si ABIN ni. MAMA si ABIN baru je load kat dalam FB dia. Wakkaakkaa..... nak kata gaya owang kaya tengah senang lenang, ermm ada la sket kot. Gaya tengah pikir camne nak tambah lagi kaya.. muahaha..

Alahaaii ABIN oo ABIN.
Macam-macam pesen ko tido arr...

ps: Ako ghase dia tengah 'mimpi indah' kot... opsss mampos kang kena ketuk ngan MAMA ngan ABAH si ABIN ni... muahahahahha *dok tahan gelak je*

Nota Jemari: seb baek aunty nana x tido mcm tu.. :-D

6 comments:

  1. bukan main dia tido..ada stail lg...hehehe


    maya
    http://coretanmayaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahahah tu la kepenatan kisahnya tu ;-)

    ReplyDelete
  3. Kesian penat sangat...ni gaya sapa lah dia ikut agak nyaa...tah2 ngikut style koo tak?...amponnnn!!!!

    ReplyDelete
  4. mat,
    hep... mana de mat, gaya ako tido sopan santun tau muahah :p

    ReplyDelete
  5. hahhaha tu la kan.. dah beso sok camne la kan... :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.