Salam,

Siang tadi mengontek Sri, ajak lepak bersama. Calling2 maka sepakat mahu melepak di Lanai Kijang. Tengah bersiap2 dapat pulak call dari cik murshi. Ada masalah sket maka terpaksa la menguruskan masalah itu terlabih dahulu. So utk menyetelkan masalah itu, harus la ke Seksyen 14. Nak tak nak terpaksa lah cik murshi menjemput kami di Lanai terlebih dahulu.

"Betul la Sri, tenet kat Lanai ni gilos laju yang amat!!"

Sementara menunggu cik murshi, sempat la jugak ako online kat situ. Syiokkkk!!! Laju gila babas seh! haha Mungkin kah lepas ni ako ghajin melepak kat sana saja??? jeng jeng.....

Oh ye, nak melepak kat Lanai ni ada syarat nya :-

~ hanya owang dewasa sahaja dibenarkan masuk
~kanak-kanak yang berumur 15 tahun ke atas sahaja
~Lelaki harus pakai baju yang berkolar dan kasut yang tertutup
~Pompuan pun kena pakai t-shirt yang berkolar tapi klu ko dah bertudung bukan dia nampak pun kan...
~gym hanya untuk STAF BNM sahaja

Cik murshi sampai je terus kami ke seksyen 14. Ekceli mahu ke Digital Mall yang terletak di situ. Ada urusan rasmi yang harus disetelkan. Adehhh kowang tahu2 ajer area situ nak mencari parking amat la payah sekali. Sesak sesangat. Nasib baik lah kami dapat juga tempat parking yang 'selesa' sket.

Ye ye kami berurusan dengan itu kedai. Ermm sepatutnya urusan itu boleh setel dalam sejam dua tadi tapi disebabkan technician mereka takde, maka terpaksa la kami tinggalkan saja sesuatu di situ. Harap esok sudah siap dan boleh di 'collect'. 

"erkkk ngeri... taaakoooottttt"
"Sowi boss, jangan maghah eh!!"
"gurlpp......"

Nota Jemari: takpe takpe memasing tarek napas pepanjang eh.... aaaaaffhoooooo