Followers

Wednesday, March 10, 2010

Ann oo Ann,

Khas untuk Ann Wardrobe...

Ni ha kak ret nak bagi link kedai perantin khas untuk awak. So pasni tak yah la awak susah nak cari ek.. Ala, awak kan musti pasni nak kawen. So bila nak kawen musti nak cari butik perantin. Ni kak ret tolong promote sekali kedai D-ina-pengantin. Kekdahnya kedai itu kat Kelantan. So sape lagi kan yang dok sana selain awak. Ha mmg sesuai la tu kan kan kan!!!

Pssttt secara tak langsung ako tolong la jugak si ina ni promote butik perantin dier... Tak gitu, ina?!! hehehe

Jengah tau jangan x jengah... Tak salah tuk jengah-jengah. Sambel jengah2 leh cuci mata. *wink*

Nota Jemari: bila nak jejak ke butik perantin lagi ni ek?? huhu....

4 comments:

ch@ said...

waaa...gempaQ ni ann nak kawen mesti pegi ;)

AKO said...

hhaahahhha mmapos laa kak ret kena sekeh ngan ann ni.. caaboootttt :p

Ann-Wardrobe said...

bling blingg!!!!!!!
eh eh. macam nama saya. website pun website saya? tuju kt saya ke neh? haha.

wah timer kasih akak~~ haha
walau pun x tahu tahun biler nk kawen, TAPI harusss buatt servey mulai skg. accecee gatal :)

jom terjah!!

AKO said...

ye ye mmg ditujukan kat awak la tu... heheheh xpe xpe ready dari awal.. esok2 x yah ssh2 nak mencari ehhehe :p