Geli dengan bulu-bulu itu....

Aikkk kena bayar kah?? Bukan tadi entrance sudah bayar ker? Seb baek la x mahal nak masuk rabbit park ni cuma RM3 jer.

Si ABIN mula2 cam geli-geli gitu. Ekceli dia bukan geli apa, dia dok ghisau pasir batu yang masuk lam kasut dia tu. Eeee anak sape la yg 'pengeli' sangat nih... opsssss :-D

Pastu lama-lama dia naik syiok plak.. Agaknya sebab dapat pegang bulu-bulu yang lembut kot.

"Apa la makcik-makcik ni dok langgar pp aku ek?"
Agaknya tu la yang dipikirkan oleh si ABIN ni.. muahaaa

AWAS ko abin..... nanti lagi banyak aunty nana gomol pp ngan pp abin mauhahaha :-D

Nota Jemari: Ako yang geli nak pegang sebenarnya...

8 comments:

  1. awak x geli ker pegang bulu2 lembut tu hehehe

    ReplyDelete
  2. geli sbb tu sy x pegang bulu2 tu :p

    ReplyDelete
  3. Ret...pic bawah yg belah kanan tu kan, si abin nengok semacamm jee kat pipi "ah kak" tu, mesti dia ingat kuih pau, tak pun bantal bucuk...

    ReplyDelete
  4. wkaakakaka tahu xpe... hahaha si abin sure ghase lapar je kan muahaha

    ReplyDelete
  5. tgk je arnab dari jauh... hehehe

    ReplyDelete
  6. rabbit yg cute, syok main kejar² ngn rabbit

    ReplyDelete
  7. penat la men kejar2 ngan arnab.. x de hasil wkakakaka :-D

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com