Followers

Tuesday, March 16, 2010

Lorong-lorong Hitam

Lunch time!
Arini ekceli tekak nak melantak rendang. Dah terbayang-bayang rendang daging kedai minang depan sogo tu tapi apakan daya kengkawan sumer x suker nak melantak kat situ. Kawan yang se'tekak' ngan ako plak bercoti arini. So, dah takde arah tujuan maka mengekor aje la mereka ke D'tebing.

Kemana ajer la mereka nak bawa ako nih??
Gurlppp.......

Perjalanan yang mencabar .. corok lorong-lorong hitam... Jangan harap mahu jalan situ sowang2.. Ngeri!!

Dan akhirnya sudah sampai ke destinasi melantak.
D'tebing, tempat pemes bagi warga kerja di persekitarannya.
Terletak bersebelahan dengan dataran merdeka dan di persimpangan bulatan dato' onn.

Kisahnya klu dah makan kat situ selalunya mahu order saja tapi tukang goreng2 plak datang lambat. Nak tak nak terpaksa juga la makan nasi berlaukkan pelbagai lauk.

Dah lama x makan nasi berlauk nih. Eh maksud ako makan kat luar laa.. Slalu makan luar ni ako prefer makan goreng2 jer hehehe...

Tengok, berselera tau ahkak-ahkak tu sumer makan.
Ako? Jangan cakap la konpom terlebih berselera..
burlllpppppp....

Nota Jemari: Hep, jangan bising!

8 comments:

sonata anak kancil said...

takut hamba lalu di lorong hitam...

sedapnya makan! tak hingat dah kat kita ni...

AKO said...

sowang2 mmg x bani laa...
makan apa yg ada je tadi :p

TokNabe said...

Berjalan jauh tak kisah janji ada makan....

Licin tinggal tulang aje. kalau tulang tu boleh dimakan........

AKO said...

hahahahha makan makan selagi termmapu :p

ch@ said...

hahaha takpe kakRet se'gang' dgn abgShai, tak de istilah diet, ala pe ssh nnt gi la jmpe itu encikTrainer yg ensem kan???

AKO said...

laaa nape waktu luunch kena diet?? iskkk.... waktu lunch kita makan aje la selg leh mkn :))

CT Delima said...

hisss...ko jgn sekali2 lalu kat situ ret oii...bahaya untuk anak dara baik pun mak dara.malang jangan sesekali dicari okey. hati2 sentiasa okey.

kat KL ni banyak sangat lorong2 gelap erk...hehehe

AKO said...

ehheeheh lalu ramai2 je kak ehheh ;)