Seminggu sekali klu PENGARAH tak bizi, memang akan ada makan-makan bersama beliau di waktu tengahari. Kali ni giliran mereka yang belum pernah lagi beramas mesra dengan PENGARAH. Selalunya persediaan makan-makan ni akan diuruskan oleh kak maznah. Tapi memandangkan dia bercuti arini, maka urusan persediaan diserahkan pada kak een, fidah dan safiah.

Tujuan makan-makan ni saja-saja je. Konon salah satu cara nak merapatkan hubungan antara orang atasan dan bawahan. Ekceli ni idea PENGARAH department ako sendiri. Lagi pun segala perbelanjaan makan-makan adalah ditanggung 100% oleh beliau. Alhamdulilah.

Macam-macam persediaan dari segi aturan meja dan kusi.

Aturan pinggan serta sudu dan garfu. Tak lupa juga sebagia penyeri meja kena la pandai2 cari sekuntum bunga pun jadi lah. Asalkan nampak la sket serinya. Walau yang turut join makan-makan itu pun ada yang bernama SRI. wkakakakka sowi sri kasi promote nama ko di sini. hahaha :p

Susunan hidangan makanan juga menjadi faktor utama. Hanya 7-8 orang saja yang akan join makan bersama PENGARAH dalam satu-satu masa. Itu pun atas pilihan beliau sendiri. So, ko tunggu je la giliran kowang bakal muncul lagi. Gurlpppppp!!!!

Jangan salahkan ako kerna bukan saja2 ako citer pasal makan. Dah memang sesuai dengan jabatan ako yang asek nak melantak ajer termasuk la PENGARAH.. opsssss caabottttt!! :p

Nota Jemari: Rezeki jangan ditolak kan... *wink*