Friday, March 12, 2010

Nape ek?

Adoooiiii.....
Rasa berdebar-debar plak skrg nih..
Rasa saket pewot pun ada jugak...
Tapi yang pasti mmg x senang duduk la kala ini.

Erkkk nape ek?
Isskkkk ada 'sesuatu' kah bakal dihadapi??
AddOooiii saketnya pewot...
Kecutnya hati...

Nape ni??
Tuluuuuuunnnn.......

Nota Jemari: nak gi berak dulu ar... mana tahu leh hilangkan rasa kecut nih... :p

7 comments:

  1. u ni mcm nk abil result spm je hehaheha

    ReplyDelete
  2. tu la pasal kan.. iskkk nape la ni kan.. huhu

    ReplyDelete
  3. org kampung dah pilihkan jodoh kot sisRet :)

    ReplyDelete
  4. laaa org kampung mana lak tuh iskkkk... :p

    ReplyDelete
  5. Laaa...dah nak kawenn kee...patut lah dah mula usha2 sabun tahan ngantuk..hahahaha...

    ReplyDelete
  6. isshhhh sape lak nak kawen ni matt oii.... muhahha.... Ako nak kawen tapi takde lak owang nak masuk meminang... wkakakak susah2 sgt ako colik je la sesape ajak kawen kan.. ;p

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.