,

Nape ek?

Adoooiiii.....
Rasa berdebar-debar plak skrg nih..
Rasa saket pewot pun ada jugak...
Tapi yang pasti mmg x senang duduk la kala ini.

Erkkk nape ek?
Isskkkk ada 'sesuatu' kah bakal dihadapi??
AddOooiii saketnya pewot...
Kecutnya hati...

Nape ni??
Tuluuuuuunnnn.......

Nota Jemari: nak gi berak dulu ar... mana tahu leh hilangkan rasa kecut nih... :p
Share:

7 comments:

  1. u ni mcm nk abil result spm je hehaheha

    ReplyDelete
  2. tu la pasal kan.. iskkk nape la ni kan.. huhu

    ReplyDelete
  3. org kampung dah pilihkan jodoh kot sisRet :)

    ReplyDelete
  4. laaa org kampung mana lak tuh iskkkk... :p

    ReplyDelete
  5. Laaa...dah nak kawenn kee...patut lah dah mula usha2 sabun tahan ngantuk..hahahaha...

    ReplyDelete
  6. isshhhh sape lak nak kawen ni matt oii.... muhahha.... Ako nak kawen tapi takde lak owang nak masuk meminang... wkakakak susah2 sgt ako colik je la sesape ajak kawen kan.. ;p

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.