, ,

SIGS vs SDJ


Anne Jaafar March 21 at 1:10am
retna, hubby anne tanya retna dulu masa sek rendah naik bas pakcik takim ker?
Retnawati Mohd Yusof March 21 at 8:29am
alamakk x igt la hhahaa... byk sgt bus yg kita naiik.. eh tp ghase nya cam naik apek cino hhee.. tp cam familiar je nama pakcik takim.. erkk hubby ann dl dok area mana?> Sbb kita dl dok area tmn sri tebrau... rs nya hubby anne salah org kot ;-)
Retnawati Mohd Yusof March 21 at 11:51am

anne,\
laaaa ako tgk gmbr laki ko tadi... ako kenal hahahaha kenal gitu2 laa sbb muka dia familliar.. patut arr... hahahaha






Ha kan dah cakap ada je yang kenal ako. Adehh.... mengikut mesej yang ako dapat kat FB semalam, member satu kelas mewakilkan hubby nya. Bertanyakan tentang ako. Waduh mula2 harus la ako jawab maybe hubby dia silap owang kot. Padahal ako pun x kenal sangat hubby dia. Tapi naluri keinginan tergedik2 nak trahu siapakah gerangan sang suami itu. Maka ako pun pergi la menyelidik kat FB laki dia. Belek punya belek baru la pasan gerangan empunya diri.

Wakakakakak adeh.... kowang tengok nampak sangat muka ako dari dulu sampai la ni tak berubah2 kan.

Padahal hubby kawan ako tu konpom la bukan dari sekolah ako kan. (ako kan skolah pompuan). Dan selidik punya selidik, laki dia ghopenya jiran ako masa kat Tmn Sri Tebrau dulu dan ako yakin dan pasti yang laki dia ekceli adalah satu sekolah agama dengan ako.

Kecik je dunia ni kan. Pusing2 ko akan jumpa balik owang yang sama. Alahaaaaiiii.... Siyes, x sangka plak kawan ako tu leh kawen ngan mamat tu. Muhahahhaa....

"Che mat oo che mat,
Budak laki tu junior awak kat SDJ.  hehehe..."

Alamakk ... klu laki dia budak SDJ, harus la erkkk ada gak bdk2 DJ lain yang ako kenal dalam list fren FB dia. Adehh mamposssss!!!

Nota Jemari: ...tapi ako mencari2 kat mana 'King Aurthur' skrg ni ek??...
Share:

6 comments:

  1. King Aurthur duk dengan merlin lee...tgh gaduh ngn uncle dia...dlm sherwood forest

    ReplyDelete
  2. hahahahahha lawak la u... :-D

    ReplyDelete
  3. eee x suker sbb nnt kita plak tergedik2 asek nak tahu perkembangan derang... huwaaaa x naaakkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. haahhaha...abaikan kalo tak suke :p
    kakRet King Authur tu yg dlm merlin ke? huhuhu!

    ReplyDelete
  5. hhehehe king arthur tu gelaran to someone yg kita minat suatu masa dulu hehehe.... *wink*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.